راهنمای نصب بوگیر توالت فرنگی + قیمت روز

این روزها استفاده از توالت فرنگی بسیار متداول شده و بوی آزاردهنده سرویس بهداشتی یکی از مشکلات جدی به خصوص در واحدهای آپارتمانی و برج‌ها محسوب می‌شود. برای حل این معضل استفاده از بوگیر توالت فرنگی مناسب بوده و می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ابزارآلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بوگیر توالت فرنگی انواع متفاوت و مختلفی دارد که ساده‌ترین مدل آن قرصی و ژله‌ای است. بوگیر توالت فرنگی قرصی، روش استفاده راحتی دارد. برای انجام این کار کافیست یکی از این قرص‌ها را در داخل مخزن تخلیه آب قرار داده تا در هر بار استفاده از فلاش تانک، قرص‌ها عمل کرده و رایحه خوبی را وارد فضای سرویس بهداشتی می‌کند. در ادامه به مدل‌های دیگر بوگیر توالت فرنگی پرداخته می‌شود؛

انواع بوگیر توالت فرنگی

مانند بوگیرهای قرصی، انواع  ژله‌ای هم کاربرد راحتی دارند؛ البته لازم است که اطلاعاتی در ارتباط با نوع جنس و روش نصب بوگیر توالت فرنگی ژله‌ای قبل از خرید آن کسب کرد.

از لحاظ اقتصادی و کیفیت بوگیرهای ژله‌ ای بسیار مورد استقبال قرار دارند؛ زیرا جنس بوگیر ژله‌ای از خمیر پلاستیکی است و به همین دلیل در دمای پایین و فصل سرما خشک نمی‌شوند.در دمای بالا و فصل گرم هم  فرم خود را از دست نمی‌دهد و به همین علت طول عمر بسیار بالایی دارد.

آریاک سفر

گاهی اوقات برای ساخت بوگیر ژله‌ای از بتونه رنگی استفاده می‌شود که این کار ظاهر زیباتری به آن می‌بخشد؛ ولی استفاده از بتونه رنگی باعث کوتاه شدن عمر مفید بوگیرهای ژله‌ای می‌شود.

نصب بوگیر توالت فرنگی ژله ای

برای نصب بوگیر ژله‌ای کافیست وسایل مورد نیاز را تهیه، روش نصب آن را با دقت مطالعه کرده و انجام داد. قبل از هر چیز وسایل جانبی مورد نیاز برای نصب بوگیر توالت فرنگی ژله‌ای، مخصوصاً چسب را چک کرده و مطمئن شوید که همه چیز به اندازه کافی موجود است.

در ابتدای کار باید اطراف لوله فاضلاب توالت فرنگی را خالی و خشک کرده و سپس حلقه پلاستیکی بوگیر را دور تا دور لوله پیچانده و با دست محکم فشار داده و بعد از آن اطراف آن را با چسب آب بندی کرد.

سپس اطراف بوگیر را سمباده زد تا دندانه ها و براده های بوگیر به لعاب  توالت فرنگی آسیب نرساند. معمولاً چسب همراه بوگیر توالت فرنگی حجم کمی دارد و لازم است از چسب بیشتری استفاده کرد، در مرحله آخر نصب بوگیر یک لایه محافظ که همراه خود بوگیر است بر روی آن نصب و سپس توالت فرنگی در جای خود قرار می گیرد.

خرید بوگیر توالت فرنگی

برای خرید بوگیر توالت فرنگی و سایر لوازم مورد نیاز برای تجهیز توالت و حمام می‌توان به سایت های آنلاین فروش تجهیزات سرویس بهداشتی مراجعه کرد. ابزارینا یک پلتفرم فروش تجهیزات سرویس بهداشتی، شیرآلات، لوله و اتصالات است. برای یک خرید با صرفه و اقتصادی می توان به ابزارینا اعتماد کرد.

مدیران این مجموعه همواره در پی راضی نگه داشتن مشتری ها و خریداران کالاهای خود هستند، ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت کالا، ارائه مشاوره رایگان، ارسال سریع کالا، امکان تعویض یا مرجوع کردن، نصب رایگان و خدمات پس از فروش تجهیزات خریداری شده، از خدمات ویژه ابزارینا به شمار می‌روند. خریداران می توانند برای خرید ساده و با اطمینان به وب سایت رسمی ابزارینا مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز