راهنمای شستشوی شیرآلات

یکی از اصلی ترین بخش هایی که هنگام خرید شیرآلات باید به آن توجه لازم را مبذول داشت، کیفیت آبکاری شیرآلات به جهت نظافت و نگهداری از آنها است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم ساختمانی و بازار شیرآلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ابزارینا، شیرآلات بهداشتی جزو دسته محصولاتی هستن که هم در منازل و هم ادارات و هر مکان دیگری که نصب می‌شوند به تکرار و با انواع مختلف مواد شوینده مورد شستشو قرار می‌گیرند.

در تولیدات جدید کارخانه های شیرآلات ما شاهد تولید انواع رنگ بندی طلایی ، طلایی مات ، استیل مات و سایر رنگ ها هستیم که قطعا نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری نسبت به شیرآلات کروم را دارا هستند.

برند های درجه یک شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان ، شیرآلات راسان و شیرآلات KWC و …. بطور معمول از بهترین متریال جهت آبکاری محصولات خود بهره میبرند . اما باز هم نیاز است که به هنگام شستشوی این محصولات توجه داشته باشید که از هیچگونه مواد شوینده اسیدی استفاده نشود.

آریاک سفر

مواد شوینده اسیدی مانند جوهر نمک حتی اگر مستقیما با خود شیرآلات هم تماس نداشته باشند ، بخار این مواد در محل نصب شیرآلات بر روی آبکاری شیر تاثیر گذاشته و آن را از بین میبرد و شیر به حالت کدر و یا گاها سیاه شده و به حالت سوخته در می‌آید.

اگر آبکاری شیر به این وسیله از بین برود نیاز است که مجدد توسط کارخانه تولید کننده محصول آبکاری شود.

بهترین مواد جهت شستشوی انواع شیرآلات ترکیب آب و سرکه میباشد. سرکه مایعی است که کاملا در دسترس است و هیچگونه آسیبی به هیچ رنگی از شیرآلات وارد نمی‌کند. نحوه استفاده از این ترکیب به این شکل است که میزان برابری از آب و سرکه را با یکدیگر مخلوط کرده و با استفاده از یک دستمال آغشته به این محصول شیرآلات را تمیز می‌کنید.

بهترین راه جلوگیری از تشکیل جرم بر روی شیرآلات نظافت مرتب و مداوم و هفتگی شیرآلات است که این موضوع باعث افزایش طول عمر و کارآیی شیر نیز می‌شود.

شیرآلات طلایی ممکن است به برخی از تمیزکننده‌های تجاری واکنش نشان دهند، زیرا تعدادی از این تمیزکننده‌ها حاوی مواد شیمیایی مضری هستند که به شیرآلات طلایی آسیب می‌رساند.

برای اطمینان می‌توانید از اسپری مخصوص شیرآلات طلایی استفاده کنید. مقدار کافی اسپری مخصوص روی شیرآلات بزنید و اجازه دهید به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه باقی بماند. سپس با دقت سطوح را شستشو داده و با پارچه‌ای تمیز خشک کنید. هنگام استفاده از پاک کننده‌های تجاری همیشه دستکش به دست کنید.

امیدواریم که موارد بالا جهت حفظ و نگهداری هر چه بهتر شیرآلات شما قابل استفاده بوده باشد. شما می‌توانید انواع شیرآلات KWC ، راسان ، قهرمان و انواع علم دوش و موارد مورد نیاز شیرآلات از جمله شلنگ توالت و شیر پیسوار و … را در فروشگاه اینترنتی ابزارینا مشاهده و خریداری فرمایید.

مرتبط با : ابزارینا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز