راهنمای سفر نوروزی باکیفیت

تعطیلات 14 روزه نوروز، یکی از بهترین فرصت‌ها برای سفر برای ایرانیان است که از مناطق توریستی ایران و حتی جهان بازدید کنند. این روزها هم، با کاهش شیوع کرونا و رفع ممنوعیت سفرها، احتمالا در نوروز 1401 استقبال از سفرهای نوروزی چندین برابر شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سفر تجربه جذابی در زندگی است، به خصوص سفرهای نوروزی! چرا که با سفر در ایام نوروز می‌توان تمام خستگی‌های یک سال سخت را به فراموشی سپرد. البته اگر سفر، اصولی و با برنامه باشد تا خستگی مضاعف به همراه نیاورد. بنابراین، در سفرهای نوروز باید مسائل متعددی مد نظر قرار گیرند.

برای مثال، از آنجا که تعطیلات نوروز، از طولانی‌ترین تعطیلات سال به شمار می‌روند، جمعیت زیادی از مسافران هستند که می‌خواهند به مقصد یکسان سفر کنند و ممکن است بدون برنامه‌ریزی مناسب، از آن‌ها جا بمانید! در ادامه نکاتی جهت سفر نوروزی به ویژه سفر نوروزی 1401 بیان می‌شود.

آریاک سفر

مقدمات سفر را بچینید

اگر فردی  قصد سفر در داخل ایران داشته باشد، باید بداند که مخصوصا برای کلان‌شهرهایی مانند تهران، مشهد، اصفهان یا شیراز باید از یکی دو ماه قبل، مقدمات سفر را آماده کند. چراکه ممکن است ظرفیت تورهای ایرانگردی تکمیل شود. پس برای سفرهای نوروزی درون کشور، حتما باید چند هفته قبل برای خرید بلیط اقدام شود چون به سرعت پر می‌شوند و ممکن است سفر نوروزی از دست برود. خوشبختانه اکنون امکان خرید بلیط آنلاین به راحتی فراهم است!

سفرهای خارجی هم نکات مخصوص به خود را در زمینه مقدمات سفر دارد؛ باید حداقل از ۳ ماه قبل برای گرفتن ویزای آن کشور، بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام شود.

تورهای نوروزی را دریابید

باتوجه به نگرانی‌هایی که در رابطه با خرید بلیط و دیر اقدام کردن و … وجود دارد، سفر با تور نوروز می‌تواند گزینه مناسبی برای سفرهای نوروزی باشد. هنگام سفر با تور، لازم نیست دیگر کسی نگران برنامه‌ریزی برای سفر باشد، چراکه تور همه‌چیز را در نظر می‌گیرد و خیال مسافران را از محل اقامت مناسب، بلیط و … راحت می‌کند.

البته سفر با تورهای ویژه نوروزی هم نکاتی دارد که بهتر است در نظر داشته باشید؛

درباره زمان سفر تصمیم بگیرید

آژانس‌های مسافرتی معمولا در اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه، انواع تورهای خود را ارائه می‌دهند. درباره تور نوروز 1401 هم همینطور است. البته برخی از تورهای خارجی هم مانند تور نوروزی استانبول که پرطرفدار هستند از اواسط بهمن‌ ماه عرضه می‌شوند. این تورها معمولا به سرعت به فروش می‌رسند، از این رو بهتر است از همان لحظه‌ای که تورهای نوروزی 1401 عرضه می‌شوند؛ تور مورد نظر انتخاب شود.

گفتنی است که در ابتدا، ظرفیت تورهایی تکمیل می‌شوند که شب عید، مسافران را به مقصد می‌رسانند چون مسافران ترجیح می‌دهند که شب عید و هنگام سال تحویل در مسیر نباشند. برخی از مسافران هم پس از سال تحویل، به سفر نوروزی خود فکر می‌کنند؛ یعنی همان دور دوم و سوم سفرهای نوروزی! برای این نوع سفرها احتمالا تا هفته سوم اسفند نیز فرصت وجود داشته باشد. به هرحال، چه رزرو تورهای ایرانگردی و چه خرید تورهای خارجی باید به موقع انجام شوند، چراکه همیشه بهترین‌ها زودتر به پایان می‌رسند.

قیمت تور نوروز چقدر است؟

نامتعادل شدن توازن بین عرضه و تقاضا همیشه قیمت را افزایش می‌دهد و همین موضوع باعث می‌شود تا در ایام نوروز، هزینه‌های سفر نوروزی شامل بلیط وسایل نقلیه و هتل رشد کنند. پس نکته مورد توجه این است که نباید قیمت تورهای نوروزی را با قیمت تورهای غیرنوروزی مقایسه کرد و هرساله باید منتظر افزایش قیمت باشیم. درباره قیمت تور نوروز 1401 هم همینطور است. اما همچنان آژانس‌های معتبر آفرهای ویژه‌ای هم برای علاقه‌مندان به سفر در نظر می‌گیرند. شاید برای جستجوی آفر تورهای عید نوروز 1401 اکنون زمان مناسبی باشد.

چگونه آژانس‌های معتبر را بشناسیم؟

پس مشخص شد که دردسرهای سفر نوروزی، فقط به زمان سفر مربوط نمی‌شود بلکه در پی شلوغی جاده‌ها و تکمیل بودن ظرفیت هتل‌ها، مشکل‌های دیگری هم پیش می‌آیند و تخفیف‌های نوروزی می‌تواند اندکی هزینه‌های سفر را کاهش دهد.

در این میان، تنها چیزی که می‌تواند کمک‌کننده باشد، انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر است. از این رو در ادامه چند آژانس مسافرتی معتبر چه برای خرید تورهای داخلی نوروز 1401 و چه خرید تورهای خارجی نوروز 1401 معرفی می‌شوند. این مراکز تور عید 1401 را شامل تور ایرانگردی 1401 و تورهای خارجی نوروز 1401 مثل تور اسپانیا ۱۴۰۱ ، به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهند و خاطرات خوبی را برای مسافران خواهند ساخت.

هورامان گشت

جهت استعلام قیمت و رزرو تور نوروزی استانبول می‌توانید با آژانس هورامان گشت ستاره، مجری مستقیم تورهای ترکیه تماس حاصل کنید. با هورامان گشت لوکس و ارزان سفر کنید.

اسپیلت البرز

بازار گردشگری با تورهای لوکس اروپایی و شهرگردی اشباع شده است و کمتر پیش می‌آید بتوانید در این سفرها ترکیبی از فرهنگ، طبیعت، هیجان را همزمان تجربه کنید. تورهای نوروز ۱۴۰۱ شرکت اسپیلت البرز سفر به ناشناخته‌های جهان در قرن نو را برای شما رقم خواهد زد.

این سفرها از جنوب آسیا تا شرق آفریقا و آمریکای لاتین را پوشش می‌دهند. سفر نوروزی متفاوت خود را با ما تجربه کنید.

کوچی نو

استارتاپ گردشگری کوچی نو پلتفرمی برای ارائه گشت‌های محلی است که تعامل مستقیم بین شرکت و لیدرهای بومی در شهرهای مختلف را فراهم می‌کند. کوچی نو، علاوه بر رزرو تورهای ایرانگردی، امکان رزرو هتل و پرواز را نیز دارد. موسس استارتاپ کوچی نو پس از مدت‌ها تجربه با مسافرانی روبه رو شد که به دنبال دریافت خدمات گشت به راحتی و با امنیت بودند. علاوه بر رزرو تلفنی، امکان دریافت خدمات از طریف وبسایت و پلتفرم کافه گشت برای مشتریان فراهم شده است.

اوج آرام

تور اسپانیا و بازدید از بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا را نوروز 1401 با آژانس مسافرتی اوج آرام نباید از دست بدهید.

موزه جذاب دل پرادو ، ساحل دیدنی بارسلونتا ، پارک زیبای رتیرو و …

با اخذ ویزای توریستی اسپانیا و رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما اسپانیا به همراه رزرو بهترین هتل های اسپانیا با خدمات ویژه نوروزی سفری لذت بخش و آرام را با اوج آرام تجربه کنید.

مرتبط با : اسپیلت البرزاوج آرامکوچی نوهورامان گشت
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز