راهنمای سفر به باغ بهادران

باغ بهادران اصفهان-کاماپرس
لست سکند

استان اصفهان به واسطه آثار باستانی و تاریخی بی‌نظیر خود از نقاط گردشگری مهم ایران محسوب می‌شود. با این حال شاید برایتان جالب باشد که در گذر به این استان، در کنار آثار باستانی، کمی چاشنی طبیعت را به سفر خود اضافه کنید. باغ بهادران از جمله جاذبه‌های گردشگری طبیعی اصفهان است.

به گزارش کاماپرس، برای افراد بسیاری رفتن به مناظر طبیعی، مستلزم اقامت شبانه است. به خصوص اگر مسافت زیادی نیز پیموده باشند. در این شرایط، اجاره اقامتگاه به صورت آنلاین دغدغه گردشگران را کم می‌کند و باعث آسودگی خاطر می‌شود. کاماپرس در ادامه به معرفی شرایط اجاره ویلا باغ بهادران می‌پردازد.

باغ بهادران اصفهان کجاست؟

این منطقه با مناظر زیبای خود در 60 کیلومتری جنوب غربی اصفهان و 40 کیلومتری شهرکرد قرار دارد. مجاورت بهادران با زاینده رود، وجود باغ‌های کشاورزی متعدد و آب‌وهوای مطبوع آن را به یک نقطه گردشگری پرطرفدار تبدیل کرده است. بهادران یک مجموعه فرهنگی تفریحی با امکاناتی نظیر رستوران، سالن‌های کنفرانس و مراکز اقامتی را دراختیار دارد. بی‌سبب نیست که خانواده‌های بسیاری در فصل‌های مختلف سال تعطیلات آخر هفته خود را به باغ بهادران اختصاص می‌دهند. اسب سواری، آفرود سواری، دوچرخه و مهم‌تر از همه قایق سواری یا رفتینگ از جمله تفریحات مهیج و امکان‌پذیر در این منطقه توریستی است. اگر فکر می‌کنید با سفر به این منطقه تنها به تفرج و گشت‌وگذار در طبیعت آن مشغول می‌شوید، سخت در اشتباهید. این نقطه گردشگری، چندین جاذبه‌ی تاریخی را نیز در دل خود جای داده است. قلعه کافر، اثری باستانی متعلق به سلسله ساسانیان، قلعه نظامی چهار برج به قدمت حکومت صفویه و مسجد تاریخی روستای مورکان، تعدادی از آثار باستانی بهادران هستند. هنگام گذر به بهادران سوغاتی این منطقه زیبا را فراموش نکنید. سرو پولکی رسی همراه با چای از جمله عصرانه‌های همیشگی مردم محلی است.

باغ بهادران اصفهان-ککاماپرس

راز آسمان پایتخت

اجاره ویلا باغ بهادران با مجموعه ایرانگرد

اگر وسوسه بازدید از این شهر کوچک را در سر دارید، با وجود طیف وسیعی از سوئیت و ویلا جهت اجاره، دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت. مجموعه ایرانگرد با امکان رزرو انواع اقامتگاه در سراسر ایران، سفری لذت‌بخش همراه با آسایش را برای گردشگران فراهم می‌کند. با مقایسه هریک و اعمال فیلترهای موجود می‌توان بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه را انتخاب و رزرو کرد. در وبسایت مجموعه، امکانات اقامتگاه و شرایط کنسلی به تفصیل شرح داده شده است. لازم به ذکر است که درصورت لغو رزرو، تا هفت روز قبل از ورود، هیچ جریمه‌ای دریافت نمی‌شود.

جهت اجاره ویلا باغ بهادران و انواع سوئیت‌های موجود می‌توان به صورت حضوری و آنلاین اقدام کرد. هزینه اقامتگاه‌های موجود، با توجه به متراژ، ظرفیت، امکانات و منطقه قرارگیری متفاوت است. ویلاهای این منطقه چشم‌انداز گوناگونی نظیر نمای کوهستان یا مجاورت با زاینده رود دارند. امکانات کلی شامل یخچال، تلویزیون، باربیکیو، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تخت خواب، مبلمان و آشپزخانه همراه با تجهیزات کامل می‌شود. مسافران می‌توانند بدون محدودیت خاصی، اجاره ویلا باغ بهادران را تنها برای یک شب درخواست بدهند. مجموعه ایرانگرد خدمات دیگری نظیر معرفی و ارائه انواع تورهای داخلی نیز دارد. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ایرانگرد مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانگرد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز