راهنمای خرید وانت kmc t8 در شیراز + آپشن های جذاب

لست سکند

اشخاصی که به دنبال پیکاپ‌های قیمت مناسب هستند، می‌توانند خرید وانت t8 را به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب بازار فعلی، بررسی کنند. این خودرو با طراحی و قیمت منطقی جایگزین خوبی برای مدل‌های گران قیمت پیکاپ مثل تویوتا هایلکوس است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید وانت t8 که یک پیکاپ دو دیفرانسیل است، از لحاظ ظاهری و امکانات می‌تواند نیاز علاقمندان به آفرود را برطرف کرده و قابل قبول باشد. این خودرو از محصولات کارخانه جی اس سی بوده و سه نوع پیشرانه، دو بنزینی و یک دیزلی، دارد. کرمان موتور این خودرو را با پیشرانه دو لیتری و گیربکس شش سرعته دستی مونتاژ کرده است. این خودرو تولید شده در داخل، توانی معادل 174 اسب بخار دارد. استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 5 است. وزن خالص وانت پیکاپ سایز متوسط جک به هزار و 965 کیلوگرم می‌رسد. ضمنا حجم موتور این خودرو هزار و 997 سی سی است. کرمان موتور به صورت رسمی میانگین مصرف سوخت این خودرو را اعلام نکرده، اما احتمالا این اتومبیل در هر صد کیلومتر 11 لیتر سوخت مصرف دارد.

8kmc t-کاماپرس

ویژگی‌های بارز طراحی ظاهری وانت t8

راز آسمان پایتخت

طراحی جک t8 به گونه‌ای است که دید اطراف و جلوی کاملا مناسبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. سیستم تعلیق این اتومبیل نسبتا نرم است و پایداری قابل قبولی را برای این خودرو به وجود می‌آورد. ترمزهای دیسکی تمام چرخ‌های این خودرو باعث افزایش قدرت بازدارندگی ترمزها در حد قابل قبول شده است. این خودرو از لحاظ ظاهری بی‌شباهت با پیکاپ فورد رنجر نیست و تمامی شاخصه‌های خودروهای آفرودی را در حد قابل قبولی دارد. این ماشین دارای ابعاد بزرگ، بدنه دارای حجم زیاد، گلگیرهای برآمده، رینگ‌های بزرگ، هندسه گیرای نمای جلو و … است.

سیستم داخلی جک t8 چگونه است؟

افرادی که قصد خرید وانت t8 را دارند، به طراحی داخلی این اتومبیل توجه می‌کنند. کابین جک به کار رفته در این ماشین ساده، کلاسیک و تقریبا محافظه کارانه طراحی شده است. نمایشگر بزرگ لمسی به همراه پنل تنظیمات تهویه، در میانه داشبورد این خودرو قرار دارد. ضمنا اغلب طراحی داخلی با دو رنگ مشکی و نقره‌ای اجرا شده است.

8kmc t-کاماپرس

غربیلک فرمان خودرو به کراس اوور جک s5 شباهت دارد و نشانگرهای سرعت و دورشمار آن به اتومبیل کراس اوور شرکت کرمان موتور شبیه است. بیشتر متریال به کار رفته در ساخت ادوات کابین، جنس پلاستیک خشک دارند و در کل از این لحاظ برتری خاصی به چشم نمی‌خورد.

سیستم ترمز ضدقفل آ بی اس، صندلی چرمی، تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر، چراغ‌های جلو زنون، سیستم ورود بدون کلید، جک بادی نگهدارنده درب موتور، فرمان هیدرولیکی با پوشش چرمی و … از دیگر امکانات این نوع اتومبیل هستند.

خرید آسان انواع خودرو جک و کا ام سی از نمایندگی شیراز

افرادی که خواهان خرید وانت t8 به قیمت معقول و از نمایندگی مجاز هستند، امکان تهیه آن را از شیراز دارند. شیراز T8 با شرایط فروش مناسبی که دارد که امکان خرید آسان را فراهم کرده است.  افرادی که قصد خرید شیراز T8 را دارند می‌توانند به نمایندگی معتبر حسینی مراجعه کرده و این خودرو را با آسودگی خاطر خریداری کنند.

8kmc t-کاماپرس

نمایندگی خودرو مذکور علاوه بر محصولات جک، انواع تولیدات کی ام سی و لیفان را به فروش می‌رساند. خرید kmc در شیراز هم با شرایط خاص فراهم است. مشتریان متقاضی خرید Kmc در شیراز می‌توانند با مراجعه به وبسایت نمایندگی حسینی، از شرایط خرید نقدی و اقساطی آگاه شوند و سپس درباره برند خودرو و مدل آن تصمیم گیری کنند. شیراز Kmc شامل مدل‌های کا7 و تی8 ام تی است. اطلاعات بیشتر شیراز Kmc در وبسایت کرمان موتور شیراز درج و همواره به روز رسانی می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز