راهنمای خرید jac s3 در شیراز + آپشن های s3 در شیراز

خرید S3 محصول کرمان موتور، این روزها با استقبال خوبی مواجه شده؛ این محصول شهری و جمع وجور در دل طرفداران خودروی چینی، جای خود را باز کرده است و اخیرا زیاد در خیابان دیده می‌شود.

به گزارش کاماپرس به نقل از کرمان موتور شیراز، جک S3 خودروی جدیدی نیست چرا که تاریخ عرضه این خودرو به بازارهای چین به اگوست سال 2014 باز می‌گردد. همچنین خودرو جک s3 پیش از خودرو جک s5 تولید و عرضه شده است اما پس از آن، وارد ایران شد. در واقع کرمان موتور که تجربه خوبی در واردات جک اس 5 داشت، تصمیم گرفت دوباره این تجربه درخشان را با جک رقم بزند و این بار برادر کوچکتر s5 راهی خیابان‌های ایران کند و از آنجا که کرمان موتور تا بحال خودرویی در رده کراس اورهای ارزان قیمت شهری، وارد نکرده بود، این بازار بی‌نصیب مانده بود.

جک S3 از یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۱.۶ لیتر بهره می‌برد که نیرویی برابر با ۱۰۷ اسب بخار با 1۵۵ نیوتن متر گشتاور دریافت می‌کند. به گونه‌ای که شتاب صفر تا صد این خودرو، 10.8 ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی آن برابر با 7.6 لیتر در هر صد کیلومتر، برآورد می‌شود.

طراحی ظاهری jac s3 چگونه است؟

شرکت جک یا جک موتورز که حدود 10 سال است بر روی خودروهای خانوادگی کار می‌کند، خودرو جک اس 3 را بر روی پلتفرم جک J4 توسعه داده است. جک S3 یک کراس‌اوور جمع و جور است که بیشتر به یک خودروی هاچ‌بک نزدیک است تا اینکه یک شاسی‌بلند باشد!

طراحی این خودرو، همواره نظر منتقدان را برانگیخته است اما این موضوع را می‌توان با ظاهر جوان‌پسند آن توجیه کرد، هرچند که ناهماهنگ باشد اما جذاب‌تر از خودروهایی با ظاهر بی‌آلایش و ساده است.

آریاک سفر

نمای روبروی خودروی جک اس 3، طرح جلوپنجره را با لوگوی ستاره جک نشان می‌دهد که چندان متناسب با چراغ‌های خشن ذوزنقه‌ای این خودرو به نظر نمی‌رسد، اما در نمای جانبی با برخی حجم پردازی‌ها و خطوط برجسته روی پروفیل جانبی، جلوه خوشایندتر و عضلانی‌تری را به نمایش می‌گذارد. برخی از وب‌سایت‌های چینی جهت توصیف این بخش از واژه‌هایی همچون غول‌پیکر و یا وحشی بهره گرفته‌اند!

در نمای عقب نیز، چراغ‌های دو تکه و جذابیت سپر به ویژه در نیمه پایینی آن سبب ایجاد صحنه‌ای نسبتا مدرن برای جک اس ۳ شده است، به طوری که طرح نمای عقب نسبتا جذاب‌تر و مناسب‌تر ترسیم شده و می‌توان آن را تا حدودی مدرن و خوشایند برآورد کرد.

jac s3-کاماپرس

داخل کابین جک s3 چه امکاناتی دارد؟

راحتی درون کابین این خودرو، چیزی شبیه به سایر تولیدات کمپانی جک است و بر اساس همین فرمول، از یک مانیتور بزرگ در وسط کنسول و همچنین یک فرمان چرم بهره جسته است. علاوه بر این، داشبورد، پنل کیلومتر شمار و رودری‌ها نیز با جذابیتشان تا حدی دلخوری‌های ایجادشده از طراحی بیرونی خودرو را رفع می‌کنند. همچنین فرم صندلی‌ها برای در برگرفتن بدن، مناسب هستند. درباره گنجایش کابین نیز باید گفت که برای حضور پنج سرنشین بزرگسال با قد متوسط تقریبا کافی ارزیابی می‌شود. از سوی دیگر، محفظه بار نیز جهت جا دادن اسباب و وسایل کاربران از ظرفیت کافی بهره می‌برد و در مجموع، طراحی داخلی جک اس 3 در مقایسه با نمای بیرون آن چشم نوازتر بوده و می‌تواند رضایت مشتریان را تا حد امکان جلب کند.

جک S3-کاماپرس

نقش موثر کرمان موتور شیراز

جک اس 3 که در خارج از ایران با نام اصلی جک ریفاین اس ۳ شناخته می‌شود از سال 1396 توسط شرکت کرمان موتور راهی بازار ایران شد. کارخانه کرمان موتور، سهامی خاص، در سال 1373 تاسیس شد. این شرکت طی سال‌های فعالیت خود انواع خودروهای سواری و کراس اوور را مونتاژ و روانه بازار کرده است و حالا، نمایندگی‌های فراوانی در سرتاسر ایران دارد که نمایندگی شیراز از آن‌ها به شمار می‌رود. نمایندگی S3 شیراز و خودروهای دیگر را با شرایطی مناسب، به متقاضیان عرضه می‌کند.

jac s3-کاماپرس

خرید jac s3 در شیراز

نمایندگی معتبر خرید S3 در شیراز قرار دارد که این خودرو را با شرایط ویژه به مشتریان تحویل می‌دهد. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از طریق وبسایت این نمایندگی از شرایط خرید، آگاهی پیدا کرده و بهترین روش خرید jac s3 شیراز را بیابند.

خبر گفتنی اینکه افرادی که قصد خرید jac s3 در شیراز را دارند، می‌توانند آن را با راهنمایی کارشناسان جک اس3 شیراز به صورت  اقساطی نیز خریداری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز