راهنمای خرید مبلمان اداری ؛ از صندلی تا میز

همه می‌دانند که انتخاب و خرید مبلمان، به مکان مورد استفاده و کاربردش بستگی دارد. در واقع، برای یک اداره نمی‌توان مبل خانگی خرید؛ همانطور که برای خانه هم نمی‌توان یک مبل اداری راحتی سفارش داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کار بخش مهمی از زندگی امروز محسوب می‌شود و محیط کاری نیز تاثیر پررنگی بر زندگی دارد.

همانطور که به دست آوردن تجربه کاری مطلوب می‌تواند یک روز عالی برای فرد بسازد، حضور در محیط کاری مناسب نیز می‌تواند در افزایش میزان رضایت او از کار و در نهایت، رضایتمندی از زندگی اثرگذار باشد. پس چیدمان محیط کاری نیز نقش زیادی در بهبود کیفیت زندگی هر شخص دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

اگر کسی، هرچند کوتاه، کار پشت‌میزنشینی در ادارات را تجربه کرده باشد، به خوبی از اهمیت خرید مبلمان اداری آگاه است؛ کار کردن با رایانه و پشت میز می‌تواند بسیار خسته کننده باشد. به خصوص که نشستن نادرست در درازمدت، آسیب‌های سختی به بدن خواهند رساند.

آریاک سفر

از این رو در ادامه نکاتی جهت خرید انواع مبلمان اداری و حتی خرید اینترنتی مبلمان اداری می‌آیند؛

۱. قیمت؛ اثرگذار اما دور از واقعیت

در خرید هر محصولی، میزان بودجه خریدار و قیمت محصول مهم است. عموم مردم تصور می‌کنند که قیمت بالاتر برابر با کیفیت بیشتر است؛ اما این مسئله همیشه صادق نیست. ضمن اینکه مبلمان اداری ارزان به معنی بی‌کیفیت بودنش نیست. چراکه سهم برند و شرکت تولید کننده محصولات گران‌قیمت، تا حد قابل توجهی بالاست. بسیاری از تولیدکنندگان هستند که محصولی مشابه و با همان کیفیت ارائه می‌دهند اما قیمت مناسب‌تری دارند.

در واقع، آنچه اهمیت دارد این است که ابتدا باید بودجه مشخص شود؛ البته در نظر داشته باشید که هزینه خرید محصولات اداری به نوعی سرمایه‌گذاری روی کار و سلامت کارکنان به شمار می‌رود.

۲. نیازهای محل کار را در نظر بگیرید

میز و صندلی اداری هرچه باکیفیت‌تر باشد، راندمان کار می‌تواند افزایش یابد؛ اما در عین حال پیش از اقدام به خرید، باید تعداد اقلام و نیاز هر فرد تعیین شود.

به طور کلی توصیه می‌شود بیشترین بودجه صرف خرید وسایلی شود که بیشترین مورد نیاز هستند. مثلاً نیاز اصلی یک کارمند که با رایانه کار می‌کند، میز کامپیوتر کوچکی است که فضای کافی برای قطعات مختلف سیستم او را داشته باشد. در مقابل، کاری که همراه با پرونده‌های مختلف است، نیاز به میزی با سطح وسیع‌تر خواهد داشت.

۳. کدام صندلی اداری مناسب است؟

صندلی اداری باید راحت، ارگونومیک و مقرون به صرفه باشد. همچنین که باید با دکوراسیون و طراحی داخلی محل کار نیز مطابقت داشته باشد. همیشه برای خرید یک مبلمان اداری نیازی به پرداخت هزینۀ زیاد نیست  بلکه با گشت زدن در فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ، مدل‌های مختلفی از صندلی های اداری و صندلی مدیریت را می‌بینید که تمام ویژگی‌های یک صندلی استاندارد و باکیفیت را دارند. کافیست جنس رویۀ نشیمن و پشتی آن‌ها مانع از تعریق بدن شده، چرخ صندلی به کف پوش‌ها آسیب نرساند. همچنین بهتر است صندلی اداری قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویۀ پشتی صندلی را داشته باشد.

۴. راهنمای خرید میز اداری

میزها نیز نمونه‌ها و مدل‌های مختلفی دارند. اندازه، مواد اولیه، امکانات تنظیم، لوازم جانبی و کاربری میزهای اداری را از هم متفاوت کرده است. آنچه بیش از هر چیز دیگر در قیمت میز اداری تأثیرگذار است، جنس میزهاست. میز چوبی، میز شیشه‌ای و میز فلزی از رایج‌ترین میزهای اداری برای محل کار هستند. گاهی اوقات از میز پلاستیکی هم ممکن است استفاده شود.

۵. هویت برند فراموش نشود

مبلمان اداری مدرن بر زیبایی محل کار می‌افزاید، اما باید دقت داشت که مبلمانی که صرفا رنگ و لعاب زیبا دارد، کافی نیست، بلکه باید به رنگ سازمانی شرکت و هویت بصری آن نیز توجه شود. باید مبلمانی برای شرکت انتخاب شود که به بهترین شکل حس برند را به مخاطبان منتقل کند.

در ادامه چند فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری جهت خرید بهترین انواع مبلمان اداری و نیم ست اداری ، معرفی خواهند شد؛

مبلمان اداری ژاویز

مبلمان اداری ژاویز تولید کننده مبلمان اداری و پارتیشن اداری است. این مجموعه، محصولات خود را در حدود هشت دسته بندی‌ همچون میزهای مدیریتی، میزهای کنفرانس، میز های گروهی و پارتیشن‌های اداری، طراحی و تولید می‌کند. مبلمان اداری ژاویز ضمن تکمیل سبد محصولات خود، محصولات خود راب ه صورت سفارشی و اختصاصی نیز طراحی و تولید می نماید.

طراحان چیدمان آرک

وبسایت طراحان چیدمان آرک به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه مبلمان اداری می باشد که موفق به کسب اولین نماد تجارت الکترونیکی 4 ستاره شده است. در این مجموعه، محصولات  15 برند مطرح  در حوزه مبلمان به فروش می رسد.

ضمنا فروشگاه طراحان چیدمان آرک در 600 متر مربع به عنوان بزرگترین مجموعه فروشگاهی در غرب استان تهران فعالیت می نماید.

سریر آسیا

گروه صنعتی سریر آسیا به عنوان یکی از مجموعه های تولیدی در حوزه تولید صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر می باشد. این مجموعه در زمینه تجهیز سالن های سینما و آمفی تئاتر به صورت تخصصی نیز فعالیت دارد.

و توانسته در مدت 10 سال بالغ بر 150 سالن سینما و آمفی تئاتر را تجهیز نماید. سریر آسیا در حوزه تولید صندلی سینمایی جزو برند های برتر می باشد

آریاچیله

گروه مبلمان اداری چیله در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری می‌کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی، محیطی زیبا را در شرکت‌ها و سازمان‌ها ایجاد کند. این مجموعه اقدام به برگزاری نمایشگاهی برای عرضه محصولات خود کرده است که با 24 ماه گارانتی عرضه می‌شوند. بازدید از نمایشگاه همه روزه از10 صبح تا 7 عصر امکان‌پذیر است.

مرتبط با : آرکچیلهژاویزسریر آسیا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز