راهنمای خرید لپ تاپ اپل زیر 100 میلیون + قیمت روز لپ تاپ 14 اسفند 1401

لست سکند

محصولات کمپانی اپل به کیفیت و سخت‌افزار قوی معروف بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. عملکرد فوق‌العاده، صفحه نمایش با وضوح بالا، وزن و اندازه ایده‌آل باعث شده تا لپ تاپ‌های اپل همواره جزء اولویت‌های نخست خریداران باشد. البته خرید لپ تاپ اپل به دلیل قیمت بالای آن برای بسیاری از افراد دشوار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در ادامه، سه مدل از لپ تاپ‌های اپل با قیمت زیر 100 میلیون تومان معرفی خواهد شد تا افرادی که قصد خرید لپ تاپ با بودجه‌ای کمتر را دارند، با مدل‌های خوش‌قیمت‌تر لپ تاپ اپل آشنا شوند؛

لپ تاپ اپل MacBook Air MGND3 2020

این مدل یکی از بهترین محصولات کمپانی اپل در سال 2006 بوده و مجهز به پردازنده M1 است. مک بوک ایر از نظر ظاهری تفاوتی با نسخه اینتل ندارد. در واقع، مصرف انرژی کمتر و تراسه اختصاصی M1 تنها تغییرات اساسی این دستگاه محسوب می‌شود. صفحه نمایش 13.3 اینچی فوق باریک و وزن سبک این لپ تاپ باعث شده تا حمل و نقل بسیار آسانی داشته باشد. لپ تاپ مک بوک ایر MGND3 2020 به رم 8 گیگابایتی و طرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز بوده و برای انجام امور برنامه‌نویسی یا گرافیکی سبک است.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ اپل MacBook Air MLXX3

این دستگاه به تراشه پرقدرت M2 مجهز بوده و همین مسئله باعث می‌شود که در زمینه ویرایش ویدئو، عملکرد 1.6 برابری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. مصرف انرژی بسیار پایین و سرعت فوق‌العاده از دیگر ویژگی‌های این تراشه محسوب می‌شود. همچنین، کاربران برای خرید لپ تاپ MacBook Air MLXX3 با سه گزینه متفاوت حافظه رم یعنی 8، 16 و 24 روبرو هستند. بنابراین، می‌توانند به تناسب نیاز و انتظار خود هر کدام از آنها را انتخاب نمایند. ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه از 256 تا 2 ترابایت متغیر بوده و این لپ تاپ اپل به مگ سیف نسل ۳ نیز مجهز است.

لپ تاپ اپل MacBook Air 13 2022-MLY23

این دستگاه نیز به تراشه فوق‌العاده M2 مجهز بوده و نسخه پایه آن دارای پردازنده گرافیکی 10 هسته‌ای است. صفحه نمایش 13.6 اینچی، روشنایی حداکثر ۵۰۰ نیت، سنسور تشخیص نور، وب کم و مگ سیف نسل 3 از دیگر مشخصات این لپ تاپ است. کاربران می‌توانند لپ تاپ MacBook Air 13 2022-MLY23 را با رم 8، 16 و 24 تهیه کنند.

در جدول زیر، قیمت برخی از مدل‌های لپ تاپ اپل، ایسوس و لنوو قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : پردیس استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز