راهنمای خرید عطر و ادکلن برای روز زن

لست سکند

استفاده از عطر و ادکلن یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما شده است. اغلب افراد دوست دارند وقتی به محل کار یا مهمانی می‌روند، بوی خوشی داشته باشند. این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند و اگر فردی دوست داشته باشد تا ادکلن خود را عوض کند، احتمالاً به سختی می‌تواند عطر مورد نظر خود را انتخاب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید عطر و ادکلن یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای هدیه روز زن است. خرید این هدیه برای کسانی که همیشه از یک برند خاص ادکلن استفاده می‌کنند، کار بسیار آسانی خواهد بود. اما انتخاب ادکلن مناسب برای کسانی که شناخت کافی از سلیقه آنها نداریم و یا کسانی که تنوع را دوست دارند، ریسک زیادی دارد. با توجه به نزدیک بودن روز زن و مادر، این مطلب به بررسی چند ادکلن معروف و پرطرفدار می‌پردازد.

ادو پرفیوم زنانه رزگلد زیفوید

عطر رزگلد، یک انتخاب بسیار عالی با قیمت کاملاً مناسب است. برند ایرانی زیفوید در سال‌های اخیر اقدام به تولید ادکلن‌های با کیفیت و مقرون به صرفه کرده است. به علاوه، بسته‌بندی زیبای عطر رزگلد یکی دیگر از مزایای این محصول برای هدیه دادن به شمار می‌رود. ادو پرفیوم رزگلد، رایحه شیرین و ملایمی دارد و برای استفاده در فصل‌های بهار، تابستان و پاییز بسیار مناسب است. حجم عطر زنانه رزگلد 100 میلی لیتر است.

راز آسمان پایتخت

این محصول در گروه تخصصی عطرهای شیپر و میوه‌ای قرار دارد و گاردنیا، موگه و هلو در نت بالایی عطر قرار گرفته است. به علاوه، رایحه چوب رز برزیلی، گشنیز و یاس در نت میانی و رایحه وتیور، وانیل و نعناع هندی در نت پایانی به مشام می‌رسد.

ادو پرفیوم زنانه کندی شوگر پاپ پرادا

پرادا یک برند محبوب و پرطرفدار ایتالیایی است که در سال 2011 اولین عطر کندی را رونمایی کرد. ادو پرفیوم کندی شوگر پاپ یکی از شاهکارهای عطرساز معروف، دانیلا آندریر است. چاشنی اصلی تمام عطرهای کندی، کارامل است و در این ادو پرفیوم نیز پیشگامی می‌کند. این عطر برای استفاده در فصل بهار و تابستان گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

نت بالایی این عطر ترکیبی از رایحه‌های سیب قرمز، ترنج و میوه‌های مرکباتی سبز است. در نت میانی، رایحه‌های کارامل، هلو و روایح گلی به مشام می‌رسد. در نهایت، رایحه دلنشین وانیل ماندگار می‌شود. رایحه و البته ظاهر این محصول برای دخترها و خانم‌های جوان بسیار جذاب خواهد بود. به علاوه، حجم این محصول 80 میلی لیتر است و در رنج قیمت نسبتاً گرانی قرار دارد.

ادو پرفیوم زنانه زیگورات مسترپیس

ادو پرفیوم زیگورات، عطری سرشار از روح زنانگی است که ترکیبی اصیلی از نت‌های چوبی است. این عطر در خانواده بویایی شیپر و گلی قرار دارد. ادو پرفیوم زیگورات دارای یک بسته‌بندی زیبا و شیک است که انتخاب آن را برای هدیه دادن راحت‌تر می‌کند.

مسترپیس یک برند ایرانی است که به تازگی فعالیت خود را در بازار عطر و ادکلن آغاز کرده است. حجم این محصول 90 میلی لیتر است و رایحه آلوی میرابل در نت‌های بالایی آن و گل فریزیا در نت میانی به مشام می‌رسد.

خرید عطر و ادکلن از فروشگاه سفیر

تمامی عطر و ادکلن‌های محبوب مردانه و زنان مانند آئورا پینک مگنولیا، لو دیسی پور هوم اسپرت، وایت فلورال و… با قیمت‌های بسیار مناسب از فروشگاه سفیر قابل تهیه هستند. مجموعه عطری، آرایشی و پوستی سفیر در اکثر نقاط ایران دارای حضور فعال است و مشاوران مجرب این مجموعه، آماده راهنمایی مشتریان هستند.

تمامی عطر و ادکلن‌های موجود در وبسایت سفیر، قابل مشاهده بر اساس قیمت، غلظت، نوع رایحه، نوع شخصیت، زمان و… هستند. بنابراین، افرادی که امکان مراجعه حضوری به شعب این فروشگاه را ندارند، می‌توانند یک خرید بسیار راحت را به صورت اینترنتی انجام بدهند. لازم به ذکر است که برخی از عطرهای پرطرفدار با یک تخفیف‌ مناسب در فروشگاه سفیر به فروش می‌رسند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز