راهنمای خرید جک پارکینگی

جک پارکینگی-کاماپرس

امروزه، در دنیای مدرن با پیشرفت تکنولوژی، راحتی و آسایش مردم در اولویت قرار دارد و در پی آن، حتی درب های پارکینگ‌ هم اتوماتیک شده‌اند، این کار به کمک جک پارکینگی انجام می‌شود؛ در واقع، جک برقی پارکینگی که به جک برقی مدرن نیز شناخته می‌شود، کار مردم را برای عبور و مرور راحت کرده است. به طوری که تنها با فشار دادن یک دکمه، می‌توان درب را باز و بسته کرد و دیگر لازم نیست برای هر ورود و خروج، از خودرو پیاده شویم!

به گزارش کاماپرس، به نقل از سیماران شاپ، اما کار جک پارکینگی فقط این نیست؛ جک پارکینگی یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین قطعات درهای پارکینگ خودکار است، به طوری که تمام بار ایمنی و کیفیت در را به دوش می‌کشد، از این رو باید باکیفیت انتخاب شود تا برای سال‌های سال عبور و مرور از درب پارکینگ، بدون مشکل باشد.

جک پارکینگی-کاماپرس

انواع جک پارکینگ و کاربرد آن

جک های هیدرولیک

جک‌های هیدرولیکی که قدرت بسیار بالایی در برابر فشارها دارند، در درب‌های سنگین به کار می‌روند. امنیت این درب‌ها نیز بیشتر است و بهتر است بیشتر در اماکن پرتردد به کار روند، چراکه در اثر باز و بسته شدن‌های مکرر دچار مشکل نمی‌شوند؛ البته باید توجه داشت که کنار این مزیت‌ها، قیمت گران‌تری هم دارند.

جک‌های الکترومکانیکی

جک‌های الکترومکانیکی اما دوست درب‌های سبک هستند؛ درب‌های ساختمان‌های مسکونی خلوت! جک‌های الکترومکانیکی قدرت مناسبی دارند و قیمتشان نیز در مقایسه با جک هیدرولیک پایین‌تر است. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که در مناطق سردسیر عملکردشان تاحدودی مختل می‌شود.

بهترین مدل جک پارکینگی سیماران شاپ

یکی از بهترین مدل‌های جک پارکینگ، مدل جک فراز 4L سیماران (FARAZ 4L) است. این مدل با ولتاژ ورودی 230 ولت 50 هرتز، قدرت موتوری برابر با 320 وات دارد. همچنین تا حداکثر 3 متر در هر لنگه طول دارد و در هر لنگه 320 کیلوگرم وزن را به دوش می‌کشد. این جک با زاویه چرخش 110 درجه و محدوده دمایی +80 و -20 سانتی گراد از سیماران شاپ قابل خریداری است.

آریاک سفر

خرید جک پارکینگ سیماران با گارانتی

افزون بر این، جک پارکینگی سیماران شامل گارانتی 24 ماهه نیز می‌شود. یعنی تا دو سال هر مشکلی برای خرید مشتریان پیش آید، سیماران متعهد است تا آن را برطرف کند. این خدمات، نشان از اطمینان سیماران از کیفیت و دوام محصولاتش دارد. البته سیماران نه تنها این محصول بلکه تمامی محصولاتش را تا 30 ماه ضمانت می‌کند.

جک پارکینگ-کاماپرس

در خرید جک پارکینگ به چه نکاتی توجه کنیم؟

عرض ورودی ساختمان از نخستین مواردی به شمار می‌رود که هنگام خرید جک باید به آن توجه کرد. طول بازوی جک های پارکینگ از 400 میلی‌متر تا 700 میلیمتر را دربر می‌گیرد و هرچه عرض درب پارکینگ بیشتر باشد باید از جک با طول بازو بیشتر استفاده شود.

وزن درب پارکینگ هم مهم است؛ هر جک یا موتوری توانایی کشش تا یک وزن خاص را دارد و باید مناسب با وزن در خریداری شود. همچنین باید دقت کرد که جک‌هایی که قدرت بیشتری نسبت به درب داشته باشند هم مناسب نیستند.

همانطور که در زمینه انواع جک‌ها به آن اشاره شد، میزان تردد یک ساختمان هم در خرید جک اهمیت دارد. اگر تردد بالا باشد و جک مناسب این تردد بالا انتخاب نشده باشد باعث می‌شود در اوج تردد، موتور بازوها بسیار گرم شده و از کار بیفتد و پس از چند مدت نیاز به تعمیر اساسی پیدا کند.

گفتنی است که شمالی یا جنوبی بودن ساختمان نیز تاثیر مستقیم بر انتخاب جک دارد، چون ممکن است میزان حرکت درب و جهت آن را با محدودیت مواجه کند. همچنین نوساز یا قدیمی بودن ساختمان نیز در حرکت جک و قرارگیری آن در کنار دیوار، مهم است.

برای انتخاب جک پارکینگ، علاوه بر اینکه باید مشخصات درب همچون وزن، طول و میزان تردد را بدانیم، باید مشخص کنیم که چه بودجه‌ای داریم تا مناسب آن بهترین جک را خریداری کنیم. در این زمینه، سیماران را می‌توان یکی از خوشنامان صنعت ساخت جک درب پارکینگ دانست که به واسطه کیفیت بالای محصولاتش و همچنین گارانتی و خدمات بسیار عالی توانسته قسمتی بزرگ از بازار درب اتوماتیک در ایران را برای خود حفظ کند.

جک پارکینگ-کاماپرس

سیماران شاپ کجاست؟

شرکت سیماران، یکی از تولیدکنندگان ایرانی انواع جک پارکینگی و موتورهای ریلی درب اتوماتیک پارکینگ است. محصولات جک پارکینگی سیماران در دو مدل تمام ایرانی و محصولاتی با مشارکت پروتکو ایتالیا تولید شده است. این شرکت، با حدود نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه سیستم‌های حفاظتی همیشه سعی در طراحی و ارائه محصولات با کیفیت و ادغام دانش و خلاقیت در تولید داشته است چرا که سیماران تمرکز خود را بر روی رفع نیاز کاربران مصرف کننده قرار می‌دهد! اما مزیت‌های سیماران در این خلاصه نمی‌شود، بلکه سیماران برای محصولات خود، گارانتی‌های طولانی‌مدت نیز در نظر گرفته است، در حالی که در بعضی از محصولات این شرکت گارانتی کالا به حدود ۳۰ ما می‌رسد، جک پارکینگ سیماران  24 ماه گارانتی دارد و 10 سال خدمات پس از فروش را نیز پشتیبانی می‌کند. علاقه‌مندان به خرید هر یک از محصولات سیماران همچون جک پارکینگی یا هر محصول دیگری از این مجموعه می‌توانند به وبسایت سیماران شاپ مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سیماران شاپ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز