راهنمای خرید جک اس 5 در شیراز + آپشن های s5 در شیراز

جک s5 -کاماپرس

قیمت خودروهای خارجی با افزایش نرخ دلار، رشد عجیبی داشت. به همین دلیل بازار خودروهای چینی مثل جک رونق خوبی پیدا کرد. هم اکنون نمايندگی‌های معتبری مثل نمایندگی شیراز امکان خرید جک s5 را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از کرمان موتور شیراز کمپانی جی ای سی که به اختصار جک خوانده می‌شود از سال 1964 تاکنون مشغول فعالیت است. این کمپانی ابتدا در تولید کامیون‌های تجاری فعالیت داشت که به نام تجاری جیانگ هوای در بازار عرضه می‌شد. این خودروسازی از سال 2000 به بعد خودروهای سواری نیز تولید کرد. محصولات شاسی بلند به تدریج به خط تولید این شرکت اضافه شدند و اکنون در بازار کشورهای مختلف مشتریان ویژه خود را دارند.

جک s5 چه امکاناتی دارد؟

خودرو جک اس 5، یکی از شاسی بلندهای این شرکت است که هشت سال پیش در بازار ایران عرضه و مورد استقبال واقع شد. این خودرو طی چند سالی که در بازار حضور داشته، تغییراتی کرده و سال 1395 مدل اتوماتیک این اتومبیل به بازار عرضه شد. استارت این اتومبیل دکمه‌ای بوده و به سیستم ورود بدون کلید مجهز شده است. خودرو جک اس 5 موجود در بازار کشور 174 اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد آن به 10.5 ثانیه می‌رسد. این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را به دست آورد. حجم موتور این خودرو هزار و 997 سی سی است و گنجایش باک آن به 55 لیتر می‌رسد. جک جی 5 برای طی کردن 100 کیلومتر راه به 7.7 لیتر بنزین احتیاج دارد.

این خودرو به سیستم هشدار دهنده سنسور جلو، عقب، باران و فشار باد تایر مجهز شده است. این خودرو شش اسپیکر و مانیتور هم دارد. تعداد ایربگ‌های این اتومبیل به چهار عدد می‌رسد که برای راننده، سرنشین جلو و جانبی جلو است. صندلی راننده شش حالت برقی دارد، اما صندلی سرنشین جلو به صورت چهار حالت دستی تنظیم می‌شود. سیستم گرمکن صندلی هم فقط برای سرنشینان جلویی فعال است. این خودرو سانروف بوده و به آینه‌های جانبی تاشو برقی مجهز شده است.

آریاک سفر

مقایسه اجمالی خودرو جک اس 5 با برخی از همرده‌ها

افرادی که قصد خرید s5 را دارند باید بدانند سری‌های جدید این خودرو از لحاظ قدرت موتور و شتاب در بین مدل‌های مشابه شرایط خوبی دارد. بسیاری از خریداران این اتومبیل معتقدند که خودرو مذکور از لحاظ فنی، کیفیت قابل قبولی دارد. این مدل جک با خودروهایی مثل چری تیگو5، هایما اس7 و دانگ فنگ دیگنیتی قابل رقابت است، زیرا امکاناتی مشابه این محصولات دارد. بنابراین جک اس5 با ظاهر زیبا، طراحی داخلی قابل قبول و امکانات خوب جایگزین مناسبی برای محصولات مذکور محسوب می‌شود.

کدام نمایندگی برای خرید جک اس5 پیشنهاد می‌شود؟

افرادی که مایل هستند تا خودرو شاسی بلند با چنین امکاناتی را داشته باشند باید به نمایندگی معتبری مثل شیراز مراجعه کنند. کارشناسان نمایندگی شیراز s5 را به علاقمندان خودروهای شاسی بلند با قیمت مناسب، پیشنهاد می‌کنند. خرید jac s5 در شیراز با شرایط اقساطی مناسب برای همگان مقدور است. نمایندگی رسمی شیراز jac s5 ، انواع خودرو لیفان و کی ام سی را به مشتریان ارائه می‌دهد. افرادی که قصد خرید شیراز s5 را دارند می‌توانند به صورت حضوری یا تلفنی از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرند و سپس برای خرید اقدام کنند.

جک s5-کاماپرس

همچنین افراد برای خرید jac s5 در شیراز و کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودرو امکان مراجعه به وبسایت نمایندگی شیراز را دارند. در سایت نمایندگی کرمان موتور شیراز اطلاعات کامل درباره امکانات انواع خودرو و مقایسه آن با مدل‌های مشابه درج شده است. نمایندگی شیراز jac s5 ، jac S3 CVT، jac S5 TURBO و jac J4 را نیز عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز