راهنمای خرید بهترین عطر و ادکلن برای آقایان + قیمت عطر ماین مردانه

عطر و ادکلن به عنوان ماده‌ای خوشبو بیشتر اوقات در منازل یا در کیف همراه ما وجود دارد. برخی اوقات ما به انواع بو عادت زیادی پیدا می‌کنیم و به همین دلیل یک رایحه خاص به عنوان عطر ما شناخته می‌شود. برندهای مختلفی در انواع رایحه‌ها، عطر و ادکلن تولید می‌کنند. یکی از این برندها مارک جوزف ماین است. عطر ماین مردانه و زنانه دارد و قیمت آن نسبت به دیگر مارک‌های معروف مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نکته جالب توجه درباره عطر و ادکلن این است که این محصولات باعث ایجاد احساسات خوب می‌شوند. به طور کلی حس بویایی روی بخش راست مغز بدن انسان تاثیر مثبت دارد و همانطور که می‌دانید سمت راست عواطف، حافظه و خلاقیت را کنترل می‌کند. نظریات مختلفی درباره استفاده از عطر و ادکلن وجود دارد. یکی از این نظریه‌ها آروماتراپی است که بیان می‌کند استفاده از اسانس‌های اساسی کمک کننده تقویت سیستم ایمنی بدن هنگام استنشاق است.

عطرها معمولا از گل و گیاهان دارویی، میوه، چوب، ریشه گیاهان، رزین، گل صدف، برگ و ترشحات حیوانی تشکیل می‌شوند. معمولا در ساخت انواع عطر و ادکلن الکل، مواد شیمیایی، زغال سنگ و کوارتزهای آن را هم به کار می‌برند. این روزها برندهای مختلفی با استفاده از مواد ذکر شده انواع عطر و ادکلن را تولید می‌کنند. اما قیمت برخی از این عطرهای برند سرسام آور است و امکان خرید آن‌ها برای همه افراد وجود ندارد.

آریاک سفر

چرا برند مارک جوزف ماین؟

ولی عطری مثل برند مارک جوزف ماین یک برند شناخته شده است که محصولات آن با نرخ معقول‌تری نسبت به دیگر برندهای برتر بازار عرضه می‌شود. برند فرانسوی مارک جوزف سال 1978 تاسیس شد. مارک جوزف معتقد است که بوییدن عطرهای کمپانی وی زندگی کاملا جدیدی را برای استفاده کنندگان به ارمغان می‌آورد. به طور کلی برند مارک جوزف محصولات خود را در سه کلمه نوگرایی، طراحی و خلاقیت به مشتریان خود معرفی می‌کند.

عطرهای این برند در دو نوع مردانه و زنانه به بازار عرضه شده و تاکنون توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. در ادامه عطرهای معروف ماین مردانه معرفی خواهند شد؛

اورجینال عطر مردانه ماین را از کجا بخریم؟ + قیمت

بازه قیمتی: 87 هزار تا 600 هزار تومان

پرطرفدارترین عطر ماین مردانه، پورهوم نام دارد که دارای رایحه چوبی – مرکباتی است و برای تمامی فصول استفاده می‌شود. قیمت 15 میل این عطر با تخفیف 21 درصدی 87 هزار تومان است. 100 میل این برند با قیمت بالاتری، حدودا 745 هزار تومان، در تیساپرفیوم عرضه می‌شود. البته مدل‌های تقلبی این عطر قیمت کمتری دارند اما محصول عرضه شده در تیسا اصل است.

مدل دیگر عطر ماین نویر 1950 است که رایحه چوبی، گیاهان معطر و چرم دارد. این عطر دارای رایحه گرم و تلخ بوده و برای استفاده در چهار فصل سال مناسب به نظر می‌رسد. قیمت این محصول در سایت تیسا پرفیوم 600 هزار تومان اعلام شده است.

تجربه خریدی متفاوت با تیسا پرفیوم

فروشگاه تیسا پرفیوم تمامی این مدل عطرها یا عطرهای برندهای معروف را با ضمانت اصل بودن و ارائه گارانتی به مشتریان عرضه کرده است. افراد ضمن خرید مطمئن از سایت تیسا، محصولات خریداری شده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت خواهند کرد. تمامی کالاها و خدمات این وبسایت مجوزهای لازم از مراجعه مربوطه را دارد و فعالیت‌های آن تابع قوانین ایران است.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “راهنمای خرید بهترین عطر و ادکلن برای آقایان + قیمت عطر ماین مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز