راهنمای خرید بهترین آبگرمکن دیواری و ایستاده

داشتن آب گرم در تمام فصول سال برای انجام بسیاری از امور مانند حمام کردن، آشپزی، ظرف شستن و غیره ضروری است؛ در واقع بدون داشتن آب گرم زندگی روزمره افراد مختل می‌شود. از این رو خرید آبگرمکن با کیفیت و با دوام و همچنین سرویس به موقع و تعمیر آبگرمکن دیواری و ایستاده و … یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر خانواده محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه انواع آبگرمکن دیواری و ایستاده تولید و در بازار عرضه می‌شود که خرید هریک از آن‌ها باید با توجه به نوع نیاز و کاربری آبگرمکن صورت بگیرد. خرید آبگرمکن با کیفیت با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی در کاهش هزینه تعمیر آبگرمکن ایستاده و … نقش قابل توجهی دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی انواع آبگرمکن و ارائه یک راهنما برای خرید بهترین نوع آن می‌پردازد.

انواع آبگرمکن؛ کدام آبگرمکن برای شما مناسب است؟

احتمالا شما هم در هنگام خرید آبگرمن با این سوال رو به رو شده‌اید که کدام نوع آبگرمکن برای شما مناسب است؟ در حال حاضر آبگرمکن‌ها در دو نوع دیواری و ایستاده قابل خریداری هستند. این دو نوع آبگرمکن در ادامه معرفی می‌شود؛

آبگرمکن دیواری؛ مناسب فضای کوچک

آبگرمکن دیواری در ابعاد کوچک و با قابلیت نصب بر روی دیوار با اشغال کمترین فضا تولید و در بازار عرضه می‌شوند. از مزیت‌های آبگرمکن‌های دیواری قابلیت گرم کردن آب در سریع‌ترین زمان ممکن و در لحظه است. آبگرمکن‌ دیواری یا آبگرمکن بدون مخزن گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در آپارتمان‌ها و فضاهای کوچک است. ضمن این‌که تعمیر آبگرمکن دیواری معمولا با قیمت بسیار مناسب و به صرفه‌ای صورت می‌گیرد.

آریاک سفر

آبگرمکن ایستاده؛ بزرگ و بادوام

آبگرمکن ایستاده برخلاف آبگرمکن دیواری دارای یک مخزن با گنجایش ظرفیت حدودی 60 تا 80 لیتر است. گرم شدن آب در این نوع آبگرمکن از طریف یک منبع تغذیه صورت گرفته و سپس از طریق سیستم لوله‌کشی برای مصرف در اختیار شما قرار می‌گیرد. مخزن‌های آبگرمکن ایستاده در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی موجود هستند. این نوع آبگرمکن معمولا فضای زیادی را اشغال کرده و برای خانه‌های بزرگ استفاده می‌شود. عمر بالا و عدم نیاز به تعمیر آبگرمکن ایستاده در طولانی مدت، یکی از مزیت‌های این نوع آبگرمکن است.

در هنگام خرید آبگرمکن به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید آبگرمکن با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی و همچنین پیچیده و حساس بودن این وسایل، باید با دقت بسیاری صورت بگیرد. برخی از نکات مهم برای خرید انواع آبگرمکن دیواری و ایستاده در ادامه آمده است؛

آبگرمکن برقی یا گازی؟!

از آبگرمکن‌های برقی بیشتر در مناطقی که به گاز شهری دسترسی ندارند استفاده می‌شود؛ این نوع آبگرمکن معمولا برق زیاد مصرف می‌کند. در حالی که آبگرمکن گازی با هزینه بسیار کمتر و با گاز شهری کار می‌کنند.

برچسب انرژی را فراموش نکنید

در هنگام خرید آبگرمکن حتما به برچسب انرژی و رتبه انرژی آن توجه کنید؛ آبگرمکن‎هایی که رده انرژی پایینی داشته باشند، معمولا میزان مصرف گاز در آن‌ها بسیار بهینه و مطلوب است. هرچند آبگرمکن‌های دیواری معمولا نسبت به انواع ایستاده مصرف انرژی کمتری دارند.

جنس بدنه آبگرمکن

جنس بدنه آبگرمکنی که خریداری می‌کنید یکی از عوامل تعیین کننده در میزان دوام و ماندگاری این کالا است. بدنه آبگرمکن‌ها معمولا از ورق گالوانیزه یا استیل ضد زنگ است که با لعاب پوشیده می‌شود. خرید آبگرمکن از برندهای معتبر معمولا تضمینی در جهت کیفیت بالای متریال به کار رفته در بدنه آبگرمکن است.

گارانتی و ضمانت دارد؟

یک نکته مهم که از همان ابتدای خرید آبگرمکن باید به آن توجه کنید، تعمیر و خدمات پس از فروش است. با خرید محصولاتی که دارای کارت گارانتی هستند، می‌توانید با اطمینان خاطر از هزینه تعمیر آبگرمکن و سایر خدمات پس از فروش، از آبگرمکن خود استفاده کنید.

ظرفیت آبگرمکن

میزان ظرفیت آبگرمکنی که خریداری می‌کنید با توجه به نوع نیاز شما و همچنین تعداد اعضای خانواده محاسبه می‌شود. ظرفیت آبگرمکن براساس معیار FHR که غالبا بر روی برچسب انرژی درج می‌شود، مشخص می‌شود. توجه کنید که آبگرمکن گازی معمولا FHR بالاتری نسبت به انواع برقی داشته و ظرفیت بالاتری دارند.

برند آبگرمکن مهم است؟

در نهایت بهترین راه برای این‌که با خیال راحت بهترین و مناسب‌ترین آبگرمکن را خریداری کنید؛ توجه به برند آبگرمکن است. در حال حاضر شرکت‌ها و برندهای معتبری به تولید انواع آبگرمکن ایستاده و دیواری می‌پردازند که می‌توانید با توجه به بودجه خود هریک از این محصولات را انتخاب کنید.

دیگر نکات مهمی که در هنگام خرید آبگرمکن دیواری یا ایستاده باید مد نظر قرار دهید، شامل اطمینان از مجهز بودن آبگرمکن به شیر و کلید حرارتی، قابلیت آب گرم فوری، فشار متناسب با فشار آب ساختمان و ابعاد و اندازه آبگرمکن است.

تعمیر انواع آبگرمکن دیواری و ایستاده با هوم سرویز

مجموعه هوم سرویز به عنوان یک مجموعه خدماتی معتبر بیش از 400 نوع خدمت ویژه و متنوع را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی در آبگرمکن می‌توانید از خدمات تعمیر آبگرمکن دیواری و تعمیر آبگرمکن ایستاده هوم سرویز در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده کنید.

با انتخاب مجموعه هوم سرویز علاوه بر کاهش هزینه تعمیر آبگرمکن ، می‎توانید به راحتی و به شکل کاملا رایگان، بدون هیچ‌گونه معطلی، به افراد کاربلد و متخصص در نزدیک‌ترین نقطه به خودتان دسترسی پیدا کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز