راهنمای خرید انواع گوشی موبایل از مراکز معتبر

گوشی موبایل امروزه به یکی از ابزارهای جدایی‌ناپذیر زندگی انسان تبدیل شده و هر روز کارهای بیشتری را می‌توان با این وسیله انجام داد؛ از ساده‌ترین کاربردها مثل صحبت کردن و سرچ اینترنتی گرفته تا مدیریت هوشمند و از راه دور لوازم برقی منزل و …

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به شرایط اقتصادی کشور، خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی آن برای نگهداری و استفاده بهتر از این وسیله اهمیت بسیاری دارد و یک خرید پرچالش محسوب می‌شود که بهتر است از مراکز معتبر صورت بگیرد.

شرکت پارس نوین مدیا یکی از مجموعه‌های معتبر و مطرح برای خرید گوشی موبایل هوشمند و لوازم جانبی آن است که اقدام به واردات و توزیع این محصولات از تمام برندهای معتبر جهان از جمله سامسونگ، شیائومی، آنر، اوپو، نوکیا و اپل کرده و آن‌ها در سراسر ایران پخش و به فروش می‌رساند.

کاماپرس در ادامه این مطلب به معرفی محصولات شرکت پارس نوین مدیا می‌پردازد.

آریاک سفر

سامسونگ ؛ پرطرفدارترین گوشی در دنیا

سامسونگ در حال حاضر، با توجه به کیفیت خوب و بالای گوشی‌های آن در کنار ویژگی‌های دیگری چون آپشن‌ها و قابلیت‌های متعدد در کنار رده قیمتی‌های متفاوت، یکی از پرفروش‌ترین برندهای گوشی موبایل در سراسر جهان به شمار می‌آید. در حال حاضر سامسونگ یکی از رقبای جدی و سرسخت برند آمریکایی اپل به حساب می‌آید، به ویژه که سامسونگ در چندسال اخیر دست به تولید انواع گوشی‌های هوشمند با امکانات متعدد و قابلیت‌های متفاوت با توجه به نیازها و بودجه تمام کاربران این محصول زده است؛ از پرفروش‌ترین‌های سامسونگ می‌توان به گلکسی A12، گلکسی A32، گلکسی A52s و … اشاره کرد.

گوشی موبایل اپل ؛ جذاب و لوکس

برند اپل که در سراسر جهان با تولید گوشی‌های هوشمند آیفون شناخته شده است، یکی از برندهای بسیار باکیفیت و البته لاکچری و تاحدی گران قیمت در تولید گوشی موبایل محسوب می‌شود. این گوشی‌های هوشمند دارای ویژگی‌های سخت افزاری بسیار با کیفیت از جمله دوربین‌ و سیستم عامل آن، به عنوان گوشی‌های پرچم دار در بازار محسوب می‌شوند که  علی‌رغم لوکس بودن، محبوبیت بسیار زیادی در بازار ایران پیدا کرده‌اند.

شیائومی ؛ میان رده محبوب

یکی دیگر از برندهای تقریبا پرفروش در بازار ایران که با تولید گوشی‌های میان رده و اقتصادی با کیفیت و امکانات بالا و قابل قبول، به محبوبیت دست پیدا کرد، برند شیائومی است؛ شیائومی فعالیت خود را در تولید گوشی موبایل هوشمند، با مدل‌های ردمی شروع کرد که کیفیت بالای این رده از گوشی‌ها در کنار قیمت مقرون به صرفه آن‌ها سبب شد تا محصولات شیائومی سهم عمده‌ای از بازار کشورهای در حال توسعه را به خود اختصاص داده و نهایتا از سال 2019 به عنوان یکی از زیربرندهای شیائومی، به شکل مستقل به تولید ادامه دهد. از مدل‌های محبوب شیائومی در حال حاضر، می‌توان به ردمی نوت 9 پرو، پوکو ایکس 3 پرو، ردمی نوت 10 و … اشاره کرد.

علاوه بر این موارد، در حال حاضر برندهای باکیفیت دیگری نیز در بازار گوشی های هوشمند در ایران حضور دارند که از جمله آن‌ها، آنر، اوپو و نوکیا را می‌توان نام برد.

درباره شرکت پارس مدیا

شرکت پارس مدیا که فعالیت خود را با تامین لوازم جانبی برای گوشی های ال جی الترونیکس و سپس واردات انحصاری هندزفری بلوتوث‌های ال‌جی آغاز کرده بود، در سال 1396 با انعقاد قراردادی با گروه “ChiTeng Technology” به تولید گوشی موبایلJIMO  پرداخت و تبدیل به نماینده انحصاری این برند در ایران شد. از سال 1397 و با آزاد شدن  واردات گوشی در برندهای گوناگون، به واردات گوشی موبایل هوشمند و همچنین لوازم جانبی آن از انواع برندها مانند سامسونگ، شیائومی، آنر، اوپو، نوکیا و اپل کرد و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه واردات قانونی گوشی‌های مذکور، اقدام به پخش محصولات وارداتی خود در سراسر کشور می‌کند.

علاوه بر آن، شرکت پارس مدیا با گسترش تجارت الکترونیک و افزایش خرید اینترنتی در ایران به واسطه مشکلاتی نظیر ترافیک، آلودگی هوا، بیماری‌های فراگیر و… تمام محصولات خود را به شکل آنلاین برای مصرف کننده نهایی به فروش می‌رساند و شما می‎توانید به راحتی با مراجعه به وبسایت https://mediatel.ir محصول مورد نظر خود را بطور مستقیم از شرکت واردکننده خریداری فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس نوین مدیا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز