راهنمای خرید الپتیکال خانگی

الپتیکال-کاماپرس
لست سکند

کاهش حرکات و فعالیت بدنی در دنیای امروز بسیار زیاد شده و پزشکان همواره به خطرات این موضوع اشاره می‌کنند. اما حل این مسئله چندان دشوار نیست و با برخی روش‌ها و ابزارهای ورزشی امکان افزایش تحرک وجود دارد. الپتیکال یکی از وسایل راحت و متداول ورزشی است که باید در نگهداری آن نهایت دقت را به کار برد. در غیر این صورت تعمیر الپتیکال به دست متخصصان ضروی خواهد شد.

به گزارش کاماپرس به نقل از هوم سرویز، الپتیکال یا اسکی ورزشی یکی از وسایل ساده ورزش است که کاربردی آسان دارد. این وسیله به گونه‌ای طراحی شده که تا حدودی نیاز بدن را به پیاده روی و دوچرخه سواری برطرف می‌کند. این وسیله نسبت به تردمیل فشار کمتری را به زانوها و مفاصل وارد می‌کند و از این رو بسیاری از ورزشکاران آن را به کار می‌برند. محصول مذکور بر کلیه عضلات و اندام‌های بدن اثر مثبتی دارد، منتهی برخی از اعضا تاثیر بیشتری می‌گیرند. در واقع الپتیکال باعث تقویت عضلات چهار سر ران، سرینی و ماهیچه سرینی بزرگ، عضلات همسترینگ، پشت ساق پا و تقویت عضلات بالاتنه می‌شود.

چه نوع الپتیکالی بخریم؟

اسکی فضایی برای انواع فشار قابل تنظیم است و افرادی که شرایط فیزیکی بدتری دارند به راحتی امکان استفاده از آن را خواهند داشت. افرادی که به دنبال انجام ورزش‌های هوازی هستند به راحتی با کاربرد این محصول ورزشی امکان افزایش ضربان قلب و تنظیم فعالیت بدنی را دارند. چربی سوزی هم با استفاده از این دستگاه امکان پذیر است.

اما افرادی که قصد خرید الپتیکال را دارند باید به ابعاد دستگاه، وزن محصول، نوع مقاومت این محصول، صندلی، دسته‌ها، نمایشگر، شکل و قیمت آن توجه داشته باشند. در ادامه چند مدل از الپتیکال‌های مناسب برای منزل معرفی خواهند شد؛

 الپتیکال خانگی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

الپتیکال ماتریکس مدل A50XR

این مدل اسکی فضایی ماتریکس دارای وزن 146 کیلوگرمی است و قابلیت نمایش ضربان قلب را دارد. ظرفیت وزنی این محصول 160 کیلوگرم و دارای 15 برنامه برای ورزش است. این محصول امکان اتصال فلش یو اس بی را دارد. فلایویل، تنظیم شیب برقی و … از جمله قابلیت‌های این محصول محسوب می‌شود.

الپتیکال پروتئوس مدل NUVOLA E3 کد B

اسکی فضایی پروتئوس با مدل ذکر شده 33 کیلوگرم وزن دارد و دارای فلایویل با مکانیزم مگنت هشت حالته است. این محصول تا 120 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. محصول مذکور دارای درجه بندی، دستگیره، اندازه گیری سرعت، مسافت، زمان، کالری، ضربان قلب و نمایش آن روی نمایشگر دیجیتالی، استند نگهداری موبایل و … است.

الپتیکال تایتان فیتنس مدل A5100G

محصول مذکور دارای وزن 90 کیلوگرمی است و 150 کیلو وزن را تحمل می‌کند. این وسیله به 14 برنامه مجهز شده است. الپتیکال فیتنس در مدل مذکور دارای فلایویل 10 کاجی اس است و برنامه زمانی دارد. فن دو سرعته، پورت آی یو ایکس، پخش کننده صدا، امکان شارژ موبایل و … از جمله ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

الپتیکال مدل FE44

اين محصول وزن 66 کیلویی دارد و به فلايويل بسيار قوي مجهز است. این اسکی فضایی 5 برنامه داشته و در آن امکان نمایش همزمان کلیه آیتم‌ها به صورت همزمان وجود دارد. نمایش ضربان قلب، برنامه زمانی، برنامه یوزر به سلیقه کاربر و … از جمله ویژگی‌های اسکی فضایی مذکور است.

الپتیکال پروتئوس مدل NUVOLA E3 کدW

الپتیکال پروتئوس در مدل مذکور 33 کیلوگرم بوده و قابلیت تحمل 120 کیلو وزن را دارد. این محصول به فلایویل با مکانیزم مگنت هشت حالته مجهز شده است. محصول مذکور دارای هشت سطح مقاومتی بوده و صفحه نمایش دیجیتالی با قابلیت نمایش سرعت، مسافت، زمان، کالری، ضربان قلب و … دارد.

الپتیکال خانگی-کاماپرس

نکات مورد توجه در استفاده از الپتیکال و تعمیرکار آن

افرادی که قبلا از الپتیکال استفاده نکرده‌اند باید سطح فشار مناسبی را انتخاب کنند. معمولا سطح فشار مناسب برای این افراد کمترین میزان ممکن یعنی صفر توصیه می‌شود. هنگام استفاده از این وسیله باید وضعیت بدن را به خوبی حفظ کرد و به دستگیره‌ها تکیه نداد. زیرا این موضوع نه تنها باعث فشار به برخی از عضلات بدن می‌شود، ممکن است خرابی دستگاه را هم به همراه داشته باشد. در صورتی خرابی، باید تعمیر الپتیکال به دست متخصصان آن انجام شود.

هوم سرویز یکی از مجموعه‌هایی است که امکان تعمیر تخصصی این وسیله را فراهم آورده و حتی هزینه تعمیر الپتیکال را به صورت حدودی برآورد کرده و در اختیار مشتریان می‌گذارد. فقط لازم است افراد به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند و با چند کلیک ضمن آگاهی از هزینه تعمیر الپتیکال، تعمیرکار متخصص این وسیله را درخواست دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز