راهنمای استفاده از هدیه یلدایی ایرانسل و همراه اول

دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به مناسبت شب یلدا اینترنت رایگان برای مشترکان خود در نظر گرفته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تجارت‌نیوز، همراه اول و ایرانسل به مناسبت شب یلدا برای مشترکان خود هدایایی شامل بسته ویژه اینترنت و مکالمه در نظر گرفته‌اند که در ادامه به جزئیات و نحوه فعال‌سازی هر کدام از آنها پرداخته می‌شود؛

اخبار یلدایی:

فعال سازی هدیه ایرانسل

مشترکان ایرانسل برای فعال‌سازی اینترنت روزهای 30 آذر و 1 دی می‌توانند با شماره گیری ستاره 5 مربع یا مراجعه به ایرانسل من، هدیه دو گیگابایتی خود را دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان روز فعالسازی ادامه دارد. گفتنی است هر مشترک تنها یکبار می‌تواند این بسته را فعال کند.

آریاک سفر

برای فعالسازی بسته مکالمه ایرانسل نیز می‌توان از طریق ایرانسل من یا شماره‌گیری ستاره 4444 ستاره1 ستاره2 مربع اقدام کرد. با فعالسازی این طرح پس از 4 دقیقه مکالمه 40 دقیقه بعدی به صورت رایگان و به عنوان هدیه ایرانسل در نظر گرفته شده است. مشترکان می‌توانند از بامداد 30 آذر 1400 تا 23:59 اول دی برای فعالسازی این طرح اقدام کنند.

هدیه همراه اول چگونه فعال می‌شود؟

هدیه همراه اول به صورت تخقیف ارائه شده است و مشترکان می‌توانند با پرداخت مبلغ کمی، از آن استفاده کنند. بسته‌های ترکیبی این اپراتور با 50 درصد تخفیف در دسترس مشترکان قرار می‌گیرد یعنی با پرداخت 5 هزارتومان می‌توانند از یک ساعت مکالمه رایگان مخصوص شب یلدا و یک گیگ اینترنت استفاده کنند.

بسته ترکیبی دیگر همراه اول که سه ساعت مکالمه رایگان مخصوص شب یلدا و سه گیگ اینترنت را شامل می‌شود با پرداخت 10 هزارتومان فعال خواهد شد.

این دو بسته با شماره‌گیری ستاره 100ستاره67مربع فعال می‌شوند.

مرتبط با : ایرانسلهمراه اول
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز