رامبد جوان واکسن کرونا نزده است؟

رامبد جوان

رامبد جوان مجری، بازیگر و برنامه‌ساز تلویزیونی که در چند سال اخیر برنامه خندوانه را به تناوب روی آنتن صدا وسیما برده به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه است. این پرسش در شبکه‌های اجتماعی توسط بسیاری افراد مطرح شده آیا وی واکسن کرونا نزده که به کرونا مبتلا شده است؟

به گزارش کاماپرس، بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه ها رامبد جوان و تعدادی از عوامل برنامه تلویزیونی خندوانه از جمله  حامد ذبیحی و مهدی برقعی، دو عروسک‌ گردان جناب خان، عروسک محبوب این برنامه به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

با انتشار این خبر بسیاری افراد در شبکه های اجتماعی این پرسش را مطرح کردند که با توجه به این که برخی بازیگران مشهور و سلیبریتی که امکان سفر به خارج از کشور و تزریق واکسن کرونا را داشته اند – برای مثال شهاب حسینی – این واکسن را تزریق کردند، چطور رامبد جوان از این کار خودداری کرده است؟

شاید توضیحات تهیه‌کننده «خندوانه» درباره ماجرای واکسن زدن عوامل این برنامه بتواند بخشی از ماجرا را روشن کند.

بنا به اعلام خبر آنلاین سیدعلی احمدی، در یادداشتی در این‌باره نوشته است: «امروز دقیقاً ۷ ماه است که بیش از ۱۵۰ نفر از بر و بچه‌های «خندوانه» و «حالا برعکس»، در حال تولید این دو مجموعه تلویزیونی هستند.

آریاک سفر

از واکسن‌های اختصاص یافته برای پروژه‌های در حال تصویربرداری، تنها ۱۰ سهمیه به این دو برنامه تعلق گرفت که آن هم چهار نفر از عوامل اصلی راضی به تزریق آن نشدند و زدن واکسن را موکول به بعد از تزریق واکسن به همه عوامل کردند. متأسفانه در روزهای اخیر، ۱۷ نفر از عوامل این دو پروژه به کرونا مبتلا شده‌اند؛ چند بازیگر سریال، عروسک‌گردان‌های خندوانه و رامبد جوان!

حال رامبد خوب است

امیدواریم با گذشت ایام دشوار ابتلا برای این عزیزان و رامبد عزیز، بتوانیم شش برنامه پایانی این فصل را با تدابیری روانه آنتن کنیم.

هم اکنون درحال برگزاری جلسات حضوری و آنلاین برای ایده‌پردازی این شش برنامه هستیم.

«خندوانه» دوست داشت مثل همیشه در این روزهای سخت، کنار مردم عزیز خوزستان باشد و از همین‌جا مراتب هم‌دردی و تأسف عمیق‌مان را از حال این روزهای هموطنان عزیزمان در آن خطه شریف اعلام می‌کنیم.

تهیه کننده خندوانه تصریح کرده است که حال عمومی همکاران عزیزم و رامبد جوان خوب است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ و جذاب روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رامبد جوان واکسن کرونا نزده است؟

  1. رضا گفته:

    خب به جهنم….؟؟ چیکار کنم که واکسن نزده…؟؟ مثلا خبر مهمیه ….؟؟ اون داره از خون مردم و بدبختی ملت پول در میاره و یک برنامه لوسی درست کرده که فقط خودش می‌خنده و یک برنامه بی محتوا مسخره بازی کامل و یک مشت اراجیف که خود رامبد جوان با خنده های فوق‌العاده مزخرف و مثلا هیجانی به برنامه های جو میده…..پول مفت در میاره و به ملت میگن که با یک قرص نان هم میشه زندگی کرد ….!؟؟!!!! مثلا بهنوش بختیاری که حالا برای ما شده مومن و انقلابی و ارزشی نسخه پایداری و مقاومت برای مان مینویسد ولی آبجو و عرق خوری خودش را در فلان جا از یاد برده که مست و پاتیل شده بود….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز