راحت ترین راه برای مهاجرت به فرانسه کدام است؟

افرادی که خواهان مهاجرت به کشورهای اروپایی هستند، حتما به کشور فرانسه توجه خواهند کرد. مهاجرت به فرانسه به دلیل سیستم آموزشی رایگان و امکانات رفاهی مساعد مورد توجه است. افرادی که قصد اخذ ویزای تحصیلی فرانسه ، کاری یا … را دارند باید با مشورت اهل فن برای این موضوع اقدام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاوه بر اتریش، آلمان و نروژ، فرانسه نیز از جمله کشورهای اروپایی است که سیستم آموزشی رایگان دارد. هزینه زندگی در این کشور بسته به محل اقامت و سبک زندگی فرد متفاوت است. اما براساس آمار به دست آمده، میانگین هزینه زندگی در این کشور بین 600 تا هزار و 500 یورو خواهد بود. البته افرادی که در این کشور کار پیدا کنند، درآمد مکفی خواهدن داشت و این میزان پول پاسخگوی هزینه‌های آن‌ها خواهد بود. فرانسه یکی از کشورهای مهد تمدن جهان محسوب می‌شود که مهاجرت به آن بدون داشتن مدرک زبان و از طریق شرکت در دوره‌های کالج فرانسوی فراهم شده است. اخذ اقامت دائم، اخذ ویزای همراه، تردد در کشورهای اروپایی بدون ویزا و … از جمله مزایای مهاجرت به فرانسه محسوب می‌شود. در ادامه روش‌های پرمخاطب مهاجرت به فرانسه برای آگاهی بیشتر متقاضیان معرفی خواهند شد؛

ویزای تحصیلی فرانسه

افرادی که به دنبال دانشگاه‌های معتبر اروپایی هستند و مایلند برای تحصیل حداقل هزینه را پرداخت کنند، بهتر است دانشگاه‌های فرانسه را در اولویت قرار دهند. دانشگاه‌های فرانسه به دو نوع دولتی و خصوصی تقسیم می‌شوند. در صورتی که فرد بورسیه تحصیلی نداشته باشد، هزینه تحصیل در فرانسه با توجه به نوع دانشگاه برای وی متفاوت خواهد بود. معمولا هزینه برگزاری دوره‌ها در دانشگاه‌های دولتی بین 2 هزار تا 3 هزار و 500 یورو و برای کالج‌های خصوصی بین 4 هزار تا 6 هزار یورو خواهد بود که نسبت به دیگر کشورهای اروپایی معقولانه به نظر می‌رسد.

افرادی که مایل به اخذ ویزای تحصیلی فرانسه هستند باید مدارکی شامل فرم درخواست اقامت طولانی، دو قطعه عکس اندازه پاسپورت، کپی پاسپورت، پرینت شماره شناسایی کامپاس فرانسه، نامه ثبت نام از موسسه تحصیلی مربوطه، کاور لتر معرف پروژه تحصیلی و سی وی رزومه، مدارک اعتبار شهریه‌ها و همچنین مدرک بیمه درمانی با اعتبار پوششی فرانسه، کپی از بلیط شرکت هوایی رفت و برگشت، مدرک اثبات اقامت در این کشور، کپی سی وی و رونوشت مدرک و دانشنامه‌های تحصیلی را داشته باشند.

آریاک سفر

اخذ ویزای کار فرانسه

فرانسه همواره از کارگران و کارمندان بااستعاد برای کار در کارخانه‌ها و توافق نامه‌های خدماتی بین المللی استقبال می‌کند. اما افرادی که خارج از اتحادیه اروپا هستند و برای کار به این کشور می‌آیند، باید شرایط ویژه‌ای داشته باشند. این امکان وجود دارد که فردی ویزای کار مستقل بدون حقوق را از یک شرکت فرانسوی اخذ کند که در این حالت ویزای خاصی برای وی صادر خواهد شد. نوع ویزا برای دانشمندان، اساتید دانشگاه‌ها، هنرمندان و خوانندگان، معلم‌ها، کارآموزان، خدمه بیمارستان و … نیز متفاوت است. فرانسه ویزای جست و جوی کار ندارد، به همین دلیل افرادی که قصد ورود و کار در این کشور را دارند باید پیشنهاد شغلی داشته باشند. برای این منظور نیز افراد می‌توانند از سایت‌های کاریابی جاب جابا، کل جابز، ایمیل جاب و … استفاده کنند.

مهاجرت به فرانسه از طریق تمکن مالی

فرآیند مهاجرت از طریق تمکن مالی به این صورت است که افراد باید ورودی‌های مالی مورد نظر دولت این کشور را داشته باشند. در واقع طی این فرآیند مهاجرتی فرد باید بتواند در تمام مدت زمان اقامت در فرانسه هزینه معیشت و زندگی خود و اعضای خانواده‌اش را برطرف کند تا کارت اقامت فرانسه را به وی اعطا کنند. سرپرست خانوار باید اثبات کند که در ماه 3 هزار یورو برای خود و هزار و 400 یورو برای همسر و همچنین میزان 800 یورو برای فرزندان پایین 18 سال خود درآمد دارد. این روش هزینه بر است اما باعث دریافت امکانات شهروندی و پوشش بیمه‌ای، رفت و آمد بدون نیاز به ویزا در کشورهای عضو شنگن، عدم نیاز به اخذ مدرک زبان و … خواهد شد.

برای مهاجرت به فرانسه به کدام مجموعه مراجعه کنیم؟

افرادی که قصد مهاجرت به فرانسه از طریق دریافت ویزای تحصیلی این کشور را دارند به دلیل ازدیاد تقاضا باید به متخصص این کار مراجعه کنند. موسسه سفیران سروش سعادت یک مجموعه خبره در زمینه اخذ ویزای تحصیلی فرانسه است که با وکیل مخصوص این کار به متقاضیان کمک خواهد کرد.

موسسه سفیران سروش سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با چند ده نیروی مجرب در زمینه اخذ ویزا کشورهای پرمتقاضی جهان به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. تاکنون 90 درصد از پرونده‌های مهاجرتی این مجموعه با موفقیت به سرانجام رسیده‌ و نتیجه مطلوب داشته‌اند. این مجموعه تمام پرونده‌های مهاجرتی را با ارائه ضمانت انجام می‌دهد و در صورتی که این مجموعه دراخذ روادید یا اقامت کل برای یکی از متقاضیان با شکست مواجه شود، کل مبلغ قرارداد به وی عودت خواهد داد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز