رابطه دکوراسیون داخلی و آب و هوا

دکوراسیون
لست سکند

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین با پانزده سال خدمت بی وقفه در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را با رضایت صدرصد تحویل مشتریان خود دهد. کارهای اجرایی در ترمیم و بازسازی منازل قدیمی و نوساز به شیوه ای جدید و مدرن مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، بازسازی بناهای قدیمی با ارائه طرح های ۳ بعدی زیر نظر مهندسین و کادری مجرب ارائه طرح ۳d قبل از اجرا امکان بازدید از پروژه های درحال اجرا را ارایه می دهد .
به گزارش کاماپرس، شرکت رامسین علاوه بر بازسازی منزل؛ کابینت، کمدهای ریلی، تخت کم جا، سرویس خواب، سرویس خواب کودک ونوجوان طراحی واجرا می کند. شرکت  دکوراسیون داخلی رامسین از جمله شرکت های پیشرو در زمینه دکوراسیون داخلی است که در محله شهرک غرب تهران توانسته خدمات شایسته ای را به تهرانی های عزیز ارائه نماید. دکوراسیون داخلی مسکونی، اداری و تجاری، آرایشگاه و مزون و خیلی از مشاغل و کسب و کارهای دیگر ز مشتریان این شرکت بوده و این همکاری با توجه به رضایتی که مشتریان دارند، همچنان تداوم دارد.

نکته ای که در طراحی دکوراسیون داخلی محله های تهران حائز اهمیت است و می بایست هر شرکت دکوراسیون داخلی آن را مد نظر قرار دهد، توجه ویژه به آب و هوا و نوسانات جوی آن منطقه است. این قضیه نه تنها در تهران بلکه در هرجایی از دنیا موضوع بسیار پر اهمیتی است که متاسفانه خیلی از شرکت های دکوراسیون داخلی آن را نادیده می گیرند! شهرک غرب به دلیل نوع معماری و خیابان های عریض و در کل فضای بازی که دارد بیشتر از سایر نقاط و محلات تهران در معرض تغییر نوسانات جوی است. و اگر بخواهیم میزان رطوبت در این محله را نسبت به محله ای چون شهرری مقایسه کنیم، شهرک غرب درصد قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد!

به گزارش ایسنا، شرکت دکوراسیون داخلی رامسین با اهمیت برشمردن این موضوع در سیصد پروژه ای که در این محله طراحی و اجرا نموده است، این مسئله را در اولویت کار خود قرار داده و از بهترین مواد و مصالحی با کیفیت در مقابله با رطوبت و نفوذ آب استفاده کرده است. موضوع دیگری که باید در اجرای دکوراسیون داخلی در محله شهرک غرب مد نظر قرار داد، همگونی با نوع معماری بیرونی این فضا است. همان طور که می دانید اوایل دهه چهل شمسی که این منطقه به روستای خوش آب و هوای خوردین معروف بود، توسط معماران آمریکایی خانه هایی با مدل ها و سبک هایی مشابه شهرهای آمریکا ساخته شد که به همین خاطر به شهرک غرب معروف گردید. نوع معماری به کار رفته در این شهرک در مقایسه با سبک های دکوراسیون داخلی بیشتر به کلاسیک و نئوکلاسیک شبیه است. به همین خاطر اگر بخواهیم نوعی هماهنگی در فضای دکوراسیون بیرونی و داخلی ایجاد کنیم، توجه به سبک به کار رفته از جمله ویژگی های دیگری است که می بایست در طراحی، اجرا و بازسازی مد نظر یک شرکت دکوراسیون داخلی قرار بگیرد.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دکوراسیون داخلی رامسین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز