دیگر نگران قطعی برق نباشید

حتما برای شما هم پیش آمده که مشغول نظافت منزل یا مشغول کار با رایانه بوده‌اید و ناگهان برق قطع شده و چند ساعتی منتظر وصل شدن آن مانده‌اید. با نزدیک شدن به فصل گرما و مشکلات ناشی از قطع برق و استخراج ارز دیجیتال که موجب کمبود برق در نقاط مختلف کشور شده است، هنوز به تابستان نرسیده، بحران قطعی برق جدی شده است. در این مواقع، و با توجه به اهمیت این انرژی مهم در زندگی و کسب و کار، پیدا کردن راه حل و یا راهکار مناسب، می‌تواند تا حدودی این مشکل را رفع کند.

به گزارش کاماپرس، نبود برق نه فقط بر کیفیت زندگی شهروندان، که بر اقتصاد کشور نیز تاثیراتی منفی داشته است و این امر موجب نگرانی مسئولین شده. به همین دلیل شرکت توزیع برق کشور خواستار صرفه‌جویی بیشتر در استفاده ار کولر و مدیریت استفاده از تجهیزات برقی در زمان بحران شده است.

قطعی برق و نفس‌هایی که به شماره می‌افتد 

قطعی برق مسلما مشکلات روزمره زیادی برای همه افراد جامعه ایجاد کرده اما در این میان، عده‌ای از بیماران جان‌شان بسته به آن است؛ جانبازان شمیایی و دیگر بیماران تنفسی برای ادامه حیات خود به دستگاه‌های اکسیژن وابسته هستند که در صورت قطعی برق با مشکلاتی جدی مواجه می‌شوند. نکته مهم اینجا است که در بعضی از مناطق، قطع برق موجب قطع آب نیز می‌شود و این شرایط روند زندگی را برای افراد مختل می‌کند.

بسیاری از مشاغل برای ادامه کسب و کار خود به برق نیاز دارند. نظیر فروشگاه‌های محصولات لبنیاتی، سوپرمارکت‌‌‌ها، استخرهای پرورش ماهی، مرغداری و … که با نبود برق خسارات زیادی را متحمل شده‌اند. اوایل خرداد ماه، مصرف برق حدود 53 هزار و 662 مگاوات در کل کشور بوده که نسبت به روزهای مشابه در سال گذشته، حدود ۹ هزار مگاوات افزایش داشته است.

آریاک سفر

موتور برق، راهکاری برای قطعی برق

با موتور برق، انرژی مکانیکی حاصل از سوخت گاز یا بنزین و گازوئیل به انرژی الکتریسیته تبدیل شده و به این ترتیب برق اضطراری تولید می‌شود. قیمت دستگاه‌های ژنراتور برق را با توجه به توان‌شان تعیین می‌کنند. موتورهای برق می‌توانند بسیاری از مشکلات ناشی از قطعی برق را حل کنند و مانع از خاموشی دستگاه‌های برقی مورد نیاز می‌شوند. به طور مثال موتور برق 1 کیلوواتی می‌تواند 5 آمپر خروجی برق داشته باشد و 10 لامپ 10 وات را روشن کند. این دستگاه انواع مختلفی دارد و از آن در مصارف گوناگون استفاده می‌شود، که از میان آنها می‌توان به مصارف خانگی، ویلا، ساختمان، داروخانه‌ها، بیمارستان و بانک ها و … اشاره کرد. موتورهای برق با سه سوخت متفاوت در بازار موجود هستند. موتور برقی یا ژنراتور گازسوز، موتور برقی بنزینی و موتور برقی دیزلی از انواع موتورهای برقی به شمار می‌روند.

شرکت آذر موتور این دستگاه را با توان 1 تا 10 کیلووات برای عرضه به مشتریان خود در خدمت آنها قرار می دهد. این مجموعه در سال 1360 فعالیتش را در زمینه فروش انواع ژنراتورهای بنزینی، دیزلی، گازسوز آغاز کرده است.

مرتبط با : آذر موتور
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز