دیجی کالا وارد بازار فینگر فودها شد

با اضافه شدن محصولات تارت آپ حوزه فینگرفود روی بازارگاه دیجی کالا به‌نظر می‌رسد فاز تازه‌ای از فعالیت این فروشگاه اینترنتی و البته رقابت با رقیب بزرگی به نام اسنپ شده است.

به گزارش کاماپرس، مزبار که یک استارتاپ فروش آنلاین محصولات غذایی مرتبط با مهمانی ها و فینگر فود است اخیراً محصولات خود را در دیجی کالا ارائه کرده است. حدود دو سال پیش و با شروع همکاری دیجی کالا و روکولند و بعدها با اضافه شدن بخش جدیدی به نام دیجی کالا فرش(Digikala fresh) گمانه زنی هایی درباره ورود این فروشگاه اینترنتی به حوزه غذا مطرح شد اما با کمرنگ شدن همکاری رو کلند و ورود پرقدرت اسنپ فود به بازار عرضه محصولات غذایی تند مصرف(FMCG) به نظر می‌رسید که دیجی کالا این بخش از بازار خرده فروشی را به رقبا واگذار کرده باشد.

اما اضافه شدن لاین تازه فینگرفود و مزه به دیجی کالا با مشارکت و شاید هم با سرمایه‌گذاری مستقیم دیجیکالا استارتاپ مزبار که به شکل تخصصی روی این بازار کار می‌کند نشان می‌دهد خرده‌فروشی بزرگ اینترنتی کشور هنوز نیم نگاهی به این بازار دارد.

آریاک سفر

به گزارش روزنامه هفت صبح، اگرچه در سال‌های اخیر فروشگاه های اینترنتی متعددی در حوزه تهیه و توزیع اینترنتی فینگر فود و دیگر مواد غذایی ویژه مهمانی ها راه افتاده اند اما عدم ورود آنها به بازارگاه ها و مارکت پلیس های شناخته شده ای چون دیجی کالا یا حتی اسنپ فود تا حدی بیانگر این موضوع بود که این پلتفرم های بزرگ احتمالاً برنامه‌های خاصی برای ورود به این بازار در حال رشد داشته باشند.

البته هنوز مشخص نیست که آیا مشابه برخی دیگر از پروژه های دیجی کالا در بازارهای خاصی چون کتاب( سرمایه گذاری روی  فیدیبو) و لباس (سرمایه‌گذاری روی کمدا) این لاین تازه با سرمایه‌گذاری دیجی کالا شروع شده و یا صرفاً فعالیت مزبار در قالب فروشنده روی مارکت‌پلیس دیجی کالا بوده است.

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز