دیجی‌پی قصد جدا کردن نظام مالی دیجی‌کالا از سیستم بانکی را ندارد

مدیرعامل دیجی‌پی در نشست خبری ضمن ارائه گزارش عملکرد این اپ اعلام کرد: دیجی پی به دنبال تلاش برای ارائه محصولات و سرویس های نوین با همکاری و پشتیبانی رگولاتوری و نظام بانکی است و قصد جدا کردن نظام مالی دیجی کالا از سیستم بانکی را ندارد.

به گزارش کاماپرس، نشست خبری دیجی پی عصر امروز یکشنبه 17 اسفندماه به صورت آنلاین با حضور «هومن امینی» مدیرعامل دیجی پی و «حمید محمدی» مدیرعامل دیجی‌کالا برگزار شد.

دیجی پی از سال ۱۳۹۷ به عنوان بازوی فناوری مالی فعالیت خود را در گروه دیجی کالا بزرگترین کسب و کار و تجارت الکترونیکی کشور آغاز کرده است و در سه حوزه سوپر اپلیکیشن و پلتفرم خدمات ، خدمات پرداخت اعتباری و خدمات پرداخت و کیف پول به گروه‌های مختلف کاربران خدمت ارائه می‌دهد.

هومن امینی مدیرعامل دیجی‌پی در نشست خبری در پاسخ به پرسش کاماپرس مبنی بر این که دیجی پی چه هدفی را در ابعاد کلان دنبال می کند و آیا این اپ فقط سهمی از بازار اپ های پرداخت را مدنظر دارد یا به دنبال اهداف بزرگ تری مثل مستقل کردن سیستم مالی دیجی کالا و حرکت به سوی استقلال سیستم مالی دیجی کالا از نظام بانکی است، اعلام کرد: دیجی پی به دنبال تلاش برای ارائه محصولات و سرویس های نوین با همکاری و پشتیبانی رگولاتوری و نظام بانکی است و قصد جدا کردن نظام مالی دیجی کالا از سیستم بانکی را ندارد.

وی تصریح کرد: فین تک هایی مثل دیجی پی در کنار رگولاتور قرار گرفته اند تا امکانات و فرصت ها و پاسخ های بهتر و مدرن تری برای مشکلات و چالش های سنتی نظام بانکی ایجاد کنند و ما برای نیل به این منظور محصولات و سرویس های نوینی ارائه خواهیم کرد.

آریاک سفر

سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی در یک نگاه

بر اساس گزارش عملکرد دیجی‌پی، خدماتی که دیجی‌پی در سوپر اپلیکیشن خود ارائه می دهد شامل؛ امور مالی روزمره مانند انتقال وجه کارت به کارت و انتقال از کیف پول، پرداخت انواع قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنت، خرید بیمه، پرداخت عوارض جاده ای، طرح ترافیک، کرایه تاکسی، خیریه و … است .

با پرداخت بخشی از وجه پرداخت شده به کاربر یا کش بک توجه ویژه‌ای به موضوع گیمیفیکیشن نشان داده است و کاربران را با انجام تراکنش‌های از طریق بازی‌ها کهکشان دیجی‌پی و سرزمین دیجی‌پی و جشنواره‌های درون‌برنامه‌ای هدیه نقدی و امتیاز دریافت می‌کنند.

از سوی دیگر دیجی‌پی بستر مینی اپ را برای کسب و کارهای آنلاین و یا کسب و کارهایی که هنوز به فضای آنلاین ورود پیدا نکردند فراهم نموده است تا آنها طی چند روز درگاه فروش خدمات و کالاهای خود را در دیجی‌پی فعال کنند.

این فعالان نه تنها کسب و کار خود را در معرض دید کاربران دیجی‌پی قرار می دهند بلکه از خدمات بازاریابی پشتیبانی و زیرساخت‌های این سوپر اپلیکیشن نیز بهره‌مند می‌شوند در واقع سوپر اپلیکیشن دیجی پی پلتفرمی برای معرفی و فروش خدمات و محصولات تمام کسب و کارها در حوزه های مختلف است و هر کسب و کاری می‌تواند خدمت یا محصول خود را در قالب یکی از مینی اپ های دیجی‌پی در این پلتفرم به کاربران عرضه کند.

تعداد نصب فعال اپلیکیشن دیجی‌پی در سالی که گذشت بیش از یک میلیون نصب فعال بوده است. تعداد خدمات این سوپر اپلیکیشن ۱۵ خدمت، تعداد ثبت نام برای دریافت اعتبار خرید اقساطی بیش از ۴۲۲ هزار ثبت‌نام، میزان کل اعتبارات تخصیص یافته به کاربران بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تعداد کل تراکنش های کیف پول و درگاه پرداخت هوشمند این اپلیکیشن بیش از ۲۳ میلیون بار بوده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : دیجی پیدیجی کالا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز