دیتیلینگ تخصصی خودرو چیست؟

دیتیلینگ تخصصی

دیتیلینگ تخصصی روشی برای تمیز کردن خودرو به صورت عمیق و همه جانبه است. با انجام دیتیلینگ، خودرو مانند روز اول زیبا و چشم‌نواز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار دیتیلینگ تخصصی خودرو ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از شیوه‌های مراقبت صحیح از خودرو، بهره‌مندی از خدمات دیتیلینگ است. این کار به کمک ابزار تخصصی و با کیفیت انجام می‌شود تا بدون آسیب رساندن به خودرو، مانند روز اول درخشان شود.

دیتیلینگ تخصصی خودرو چیست و چگونه انجام می‌شود؟

دیتیلینگ (Detailing) به طور کلی به معنای تمیزکردن و صفرشویی داخل و خارج خودرو است. دیتیلینگ تخصصی با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای انجام می‌شود و تمام لکه‌ها، خراش‌ها و کثیفی‌های اتومبیل را از بین‌ می‌برد. بنابراین با انجام اصولی و دقیق این مراحل، خودرو به راحتی براقیت و تازگی روز اولش را به دست می‌آورد.

خراش‌های کوچکی که در طول زمان بر روی بدنه خودرو ایجاد می‌شود، نور را به صورت زاویه‌دار منعکس می‌کند. همین امر موجب مات دیده‌شدن رنگ ماشین می‌شود. به منظور بازگردانی شفافیت بدنه خودرو، مراکز دیتیلینگ تخصصی این خراش‌های کوچک و چرخشی (هولوگرام) را از بین می‌برند. این کار به دقت و حوصله بالای دیلیتر و هم‌چنین تجهیزات تخصصی با کیفیت نیازمند است.

آریاک سفر

دیتیلینگ تخصصی با استفاده از ابزارهای مخصوص، پولیش و واکس بدنه خودرو انجام شده و با ایجاد یک پوشش نانو سرامیک از طریق واکس بدنه، از رنگ اتومبیل محافظت می‌کند. گفتنی است تعمیرات فنی و مکانیکی خودرو مانند رنگ‌کاری و صافکاری، جزو دیتیلینگ به شمار نمی‌رود. در دیتیلینگ خودرو، تمام قطعات داخلی و خارجی اتومبیل به خوبی پولیش و صفرشویی می‌شوند.

دیتیلینگ تخصصی خودرو

تفاوت دیتیلینگ تخصصی خودرو با کارواش

فرایند دیلیتینگ تخصصی با کارواش بسیار متفاوت است. در کارواش، هدف از شست‌وشوی خودرو، فقط از بین بردن گرد و خاک و لکه‌های سطحی است. به همین دلیل از جاروبرقی‌های کارواشی که تمام آلودگی‌های خشک و تر را جمع‌آوری می‌کند، استفاده می‌شود. به همین دلیل است که مدت زمان شست‌و‌شوی اتومبیل در کارواش، کوتاه است.

اما فرایند دیتیلینگ تخصصی فراتر از انجام چند مرحله ساده می‌باشد. در این عملیات تمام نقاط اتومبیل مانند فضای داخلی، صندلی‌ها و موتور به دقت شسته شده و از تجهیزات حرفه‌ای مانند دستگاه‌های کارواش نانوبخار، بخارشوی صنعتی پیشرفته و… استفاده می‌‌شود. هم‌چنین، علاوه بر ضدعفونی کردن سطوح بخار، بازسازی رنگ پولیش و واکس انجام می‌شود. بنابراین طبیعی است که این فرایند، زمان بیشتری بطلبد.

اهمیت انجام دیتیلینگ تخصصی با تجهیزات مناسب

یکی از مواردی که لازم است صاحبان خودروها به آن توجه ویژه داشته باشند، مراجعه به مراکز معتبر دیتیلینگ تخصصصی است. در صورت مراجعه به مراکز غیرحرفه‌ای، ممکن است خودرو دچار آسیب جبران‌ناپذیری شود. فروشگاه گنجی پخش انواع تجهیزات حرفه‌ای دیتیلینگ مانند پد پولیش و دستگاه پولیش را عرضه می‌کند.

در ادامه لیست قیمت برخی از کالاهای محبوب و با کیفیت این فروشگاه را مشاهده ‌کنید:

قیمت دیتیلینگ تخصصی

انتهای پیام

مرتبط با : گنجی پخش
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز