دکل های هوآوی از اتهام انتشار ویروس کرونا تبرئه شدند!

یک مقام مسئول در دولت انگلستان شایعات منتشر شده درباره احتمال انتشار ویروس کرونا از دکل های نسل پنجم هوآوی را تکذیب کرد و گفت: این شایعات کاملا مزخرف است!

به گزارش کاماپرس، بنا به اعلام رویترز، «مایکل گوو» وزیر کابینه بوریس جانسون در حالی این شایعات را مزخرفاتی خطرناک خواند که در پی مطرح شدن این شایعات، برخی دکل های اینترنت نسل پنجم هوآوی توسط مردم مورد تخریب قرار گرفته و روند کار شرکت مربوطه نیز مختل شده است.

گاردین نیز از به آتش کشیده شدن 3 دکل هوآوی در انگلیس خبر داده و فیسبوک اعلام کرده است که گروه هایی را که در این شبکه اجتماعی برای تخریب دکل های هوآوی شکل گرفته اند، مسدود می کند.

حمله به دکل های اینترنت نسل پنجم هوآوی در انگلیس در حالیست که این شرکت اقدامات قابل توجهی در مقابله با شیوع بیماری کرونا در کشورهای درگیر این ویروس از جمله ایران، هند و … انجام داده است.

برای مثال مدیر ارشد هوآوی در هند اعلام کرده است که این شرکت دانش و تجربیات خود از وضعیت کرونا در چین را برای مقابله با ویروس کرونا در هند با این کشور به اشتراک می گذارد. به گفته «جی چن» ، هووآوی  فناوری دستگاه های رصد دمای بدن از راه دور برای کنترل شیوع کووید ۱۹ و دیگر فناوری های نوین مرتبط را به هندی ها ارائه می دهد. به علاوه هواوی به هندی ها پیشنهاد کرده است از فناوری ۵G  برای برقراری تله کنفرانس بین کارشناسان پزشکی استفاده کنند و پزشکان با این فناوری بدون حضور فیزیکی بیماران را درمان کنند.

آریاک سفر

مثال دیگر این که با شیوع کرونا در ایران، فروشگاه‌های هوآوی تمهیدات ویژه‌ای جهت ایمنی مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته‌ اند، که از آن جمله می توان به حداقل ۶ بار ضدعفونی شدن تمام فروشگاه در طول روز و کار کردن کارکنان با دستکش و ماسک و حفظ فاصله اشاره کرد.

ضمن آن که برخی بیمارستان‌ها در اکوادور و فیلیپین به فناوری تشخیص کرونا که توسط شرکت هواوی ساخته شده، مجهز شده‌اند. این فناوری با کمک هوش مصنوعی در مدت بسیار کوتاهی می تواند این ویروس را شناسایی کند.

شایان ذکر است؛ تحولات مرتبط با شرکت هوآوی با حساسیت بیشتری نسبت به دیگر شرکت های مشابه توسط کاربران دنبال می شود خاصه آن که این شرکت همواره از سوی آمریکا در مضان اتهام های مختلف قرار می گیرد.

 

مرتبط با : هوآوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز