دومین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان برگزار می‌شود

معماری

همزمان با بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، دومین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان در محل نمایشگاه‌‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش کاماپرس، فستیوال ملی معماران و کارفرمایان با همکاری اتاق تعاون ایران، انجمن علمی معماری و شهرسازی، دانشگاه علم و صنعت، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، دانشگاه هنر، گروه شرکت‌های سهلان، مبلمان اداری پادیران و مبلمان اداری ویرا از بیستم شهریورماه آغاز می‌شود و به مدت 4 روز ادامه پیدا می‌کند.
بنا به اعلام سایت فستیوال، اهداف کلیدی این رویداد توسعه تعامل و ارتباط تجاری معماران و سازندگان، نمایش توانمندی جامعه معماری ایران، تبیین راه‌های همکاری موسسات و نهادهای دولتی و خصوصی، ارتقای مهارت‌های کسب‌وکار و درآمدزایی معماران وثبت حقوق آثار معماری است.
در این رویداد، پنل‌های تخصصی با موضوع‌های متنوعی از جمله چون نقش جوانان در معماری فاخر، نقش نمای ساختمان در هویت بخشی فضای شهری، صیانت از حقوق طراحان و معماران و مبانی ارزش افزوده کیفی در شهر و معماری، برگزار می‌شود.

فرصتی برای شناسایی استعدادهای جوان
گالری معماران جوان یکی دیگر از بخش‌های این رویداد است که با هدف کشف استعدادهای جوان و معرفی آنها به جامعه حرفه‌ای و سازمان‌های کارفرمایی کشور برگزار می‌شود. پروژه‌هایی که در این بخش شرکت می‌کنند باید در یکی از گروه‌های چهارگانه مسکونی ویلایی، مسکونی آپارتمانی، پروژه‌های عمومی و طراحی داخلی باشند و خالق آنها نباید بیش از 35 سال سن داشته باشد. مدیر فستیوال کاظم سیدمراد و مدیر گالری جوان مهرداد زواره‌محمدی هستند. محمدرضا نیکبخت، حمید ناصرخاکی، رضا نجفیان، حبیبه مجدآبادی و سامان سیار نیز اعضای هیات داوران این گالری هستند. اطلاعات بیشتر در مورد این فستیوال و برنامه‌های جانبی آن در پایگاه اینترنتی رویداد در دسترس علاقمندان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آریاک سفر

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز