دومین رویداد بهم‌رسانی نفت و انرژی برگزار می‌شود

مرکز نوآوری انرژیک دومین رویداد بهم‌رسانی نوآفرینان، شرکت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران حوزه نفت و انرژی را ۱۴ بهمن ۹۹ برگزار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، مرکز انرژیک هدف از برگزاری این رویداد را تسهیل و تسریع ارتباط میان بازیگران حوزه نفت و انرژی بیان کرده است. انرژیک با ایجاد شرایط مطلوب جهت حضور مدیران شرکت‌های خصوصی و دولتی و سرمایه‌گذاران خطرپذیر، تحقق ارتباط موثر و تعامل دوسویه بین صنعت و نوآفرینان حوزه نفت و انرژی را دنبال می‌کند.
بنا به اعلام مرکز انرژیک، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به‌عنوان نوآفرینان حوزه نفت و انرژی پس از ارا‌ئه آزمایشی طرح خود در حضور منتور‌های تخصصی به مرحله منتورینگ وارد می‌شوند. منتور‌ها با توجه به توانایی نوآفرینان و نیاز‌های صنعت، نوآفرینان را به صنعت متصل می‌کنند.
در روز رویداد، نوآفرینان این امکان را دارند که در حضور مدیران و تصمیم‌گیرندگان حوزه صنعت به ارائه کسب‌و‌کار و دستاورد‌های خود جهت فروش خدمت یا محصول و جذب سرمایه بپردازند. با تایید نوآفرینان در مرحله ارائه، جلسات خصوصی جهت تکمیل فرآیند فروش یا جذب سرمایه برگزار می‌شود.
حضور نوآفرینان غیرعضو برای اولین بار به شکل محدود در دومین دوره امکانپذیر ‌است. مهلت ثبت‌نام تیم‌های غیرعضو تا پایان ۳۰ دی‌ماه است و از طریق سایت مرکز انجام می‌شود.
مرکز انرژیک اولین مرکز نوآوری خصوصی در حوزه نفت و انرژی است. اولین رویداد بهم‌رسانی انرژیک در راستای ایجاد ارتباط میان نوآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان عضو مرکز انرژیک با شرکت‌های صنعتی حوزه نفت و انرژی ۶ آبان ۹۹ برگزار شد.
همزمان با پخش آنلاین رویداد در درکانال آپارات مرکز، نوآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان در حضور بیش از ده شرکت حوزه نفت و انرژی و سرمایه‌گذاران به ارائه دستاوردهای خود پرداختند. یکی از شرکت‌های عضو انرژیک پس از حضور در اولین دوره در حال انجام مذاکرات نهایی با صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت برای دریافت سرمایه مورد نیاز خود است.

آریاک سفر

انتهای پیام

مرتبط با : مرکز نوآوری انرژیک
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز