دولت چه خوابی برای بنزین دیده؟

بنزین-کاماپرس

گمانه زنی‌­ها از جایگاه­‌های سوخت نشان می­‌دهد، ممکن است دولت در سال جاری تصمیم افزایش قیمت بنزین را اجرایی کند؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نفت و نیرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هرچند دولت و مجلس در چند ماهه اخیر بارها تاکید کردند که تصمیمی بر افزایش قیمت بنزین ندارند اما حالا زمزمه­‌هایی از تغییر این تصمیم به گوش می­رسد.

افزایش تعرفه جایگاه­داران موضوع دیگری بود که این احتمال را به واقعیت نزدیک می­کرد، اما محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصاد مجلس با رد این موضوع گفت: دولت و مجلس تصمیمی بر افزایش قیمت بنزین در سال جاری را ندارد.

در این میان طرح بنزین برای همه از اواخر سال گذشته عنوان شد تا به صورت آزمایشی در کیش و قشم اجرا شد و سهمیه همه خودروها حذف و بنزین به کد ملی اختصاص یافت. سهمیه بنزین در این طرح 15 تا 20 لیتر است که صاحب خودرو باید باقی نیاز خود را به صورت آزاد خریداری کند. با این حال جزییات بیشتری از این طرح اعلام نشده­است.

آریاک سفر

باتوجه به اینکه طرح اجرایی در کیش 4  ماهه بوده حالا وزیر اقتصاد اعلام کرده­است، طرح «واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی» از اولویت خارج شده‌­است.

حالا ممکن است دولت خوابی را که برای قیمت بنزین دیده در بودجه سال 1402 عملی کند. پایگاه اطلاع رسانی دولت هم در واکنش به این شایعات اعلام کرد، برنامه­ ای برای افزایش قیمت در سال جاری روی میز نیست و انتشار این اخبار شایعاتی است که از سوی برخی رسانه­‌ها منتشر می‌­شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز