دوربین خودرو ؛ نگهبان ۲۴ ساعته!

حتما برایتان اتفاق افتاده که برای انجام کاری فوری، مجبور به پارک خودرو در مکانی نامناسب شده‌اید؛ اما تمام هوش و حواستان به این بوده که در نبود شما، آسیبی به ماشین وارد نشود. دوربین‌های خودرو، با امکان ثبت لحظه به لحظه اتفاقات، ذهن و خیال شما را راحت می‌کنند تا با خاطری آسوده به کارتان برسید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از فروشگاه آذرآل، با نصب دوربین خودرو، در نبود شما این وسیله مانند یک نگهبان عمل می‌کند. امروزه روش‌های کاربردی زیادی برای حفاظت از خودرو وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها، نصب دوربین خودرو است. که به شکل نامحسوس، اتفاقات و صحنه‌ها را ضبط می‌کند.

دوربین به جای بیمه!

در زندگی عادی، افراد برای خطرها و بیماری‌ احتمالی، خودشان و یا خانه‌شان را بیمه می‌کنند. تا اگر زمانی اتفاقی افتاد، از بابت هزینه‌ها و خسارت‌ها خاطرشان جمع باشد. فرض کنید برای خرید به داخل فروشگاه رفته‌اید تا لیست خریدهای‌تان را تهیه کنید. موقع برگشت، وقتی به نزدیکی ماشین رسیدید، متوجه یک ضربه یا زدگی روی خودروتان می‌شوید. کاری از دست شما برنمی‌آید، چون نمیدانید چه اتفاقی افتاد. باید وقت بگذارید و ببینید مغاره‌های اطراف مجهز به دوربین مداربسته بودند یا نه. حال فکر کنید که ماشین‌تان به دوربین خودرو مجهز بود. شما دیگر نه نگرانی بابت هزینه داشتید و نه وقتی از شما می‌گرفت. چون همه چیز ثبت شده بود؛ به این ترتیب، با دوربین خودرو، بیمه رایگان در اختیار شماست.

انواع دوربین‌های خودرو کدامند؟

آریاک سفر

دوربین‌ها بسته به محل نصب، فضای ذخیره‌سازی، اندازه و … انواع مختلفی دارند. برخی از آن‌ها جلوی ماشین، روی سقف یا پشت خودرو نصب می‌شوند. مدل سیم‌کارتی آینه‌ای، جدیدترین نوع دوربین خودرو است.

دوربین‌های سیم‌کارت خور، همانطور که از نام‌شان هم پیداست، قابلیت نصب سیم‌کارت را هم دارد که مجهز به اینترنت، اس.او.اس یا همان ارسال کمک ضروری و جی.پی.اس هستند. این دسته‌از دوربین‌ها، به واسطه اینترنت و نرم‌افزار به شما امکان مشاهده تصاویر ضبط شده به صورت زنده را می‌دهند. همچنین با جی پی اس شما را از محل پارک خودرو باخبر می‌کنند.

ثبت لحظه‌های سفر

اکثر افراد به ثبت لحظه‌های خاطره انگیر سفرشان علاقمند هستند. اگر شما نیز جزو این دسته از افرادهستید، به نصب دوربین‌های خودرو فکر کنید. دوربین‌های خودرو، امکان ثبت تصاویر سفر را برایتان رقم می‌زند. شما می‌توانیدصحنه‌های جذاب را فیلمبرداری و یا عکسبرداری کنید.

شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید دوربین خودرو فعالیت دارند؛ یکی از مراکز تهیه دوربین های خودرو، فروشگاه آذرال است که در زمینه خدمات لوازم حفاظتی و جانبی خودرو فعالیت می‌کند. دوربین آینه‌ای صفحه لمسی، دوربین ثبت وقایع خودرو و ضبط همزمان ۳ دوربین، از محصولات جدید این فروشگاه هستند.

مرتبط با : آذرال
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز