دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف برگزار می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف دوازدهمین نمایشگاه کار خود را با هدف شناسایی استعدادها، ارتباط صنعت با دانشگاه همچنین آکاهی از علایق افراد برگزار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ایسنا دانشگاه صنعتی شریف از 30 آذر الی 2 دی ماه دوازدهمین نمایشگاه کار خود را در سالن تربیت بدنی استاد جباری به صورت حضوری و عمومی برگزار می‌کند. این نمایشگاه هر سال برای تبادل اطلاعات درباره مشاغل و معرفی شرکت‌ها برگزار می‌شود. کارجویانی که به‌دنبال شغلی مناسب، کارفرما و شرکت‌هایی که به‌دنبال فردی مناسب برای کارشان هستند می‌توانند از این نمایشگاه استفاده لازم را ببرند.

اخبار مرتبط نمایشگاهی را بخوانید:

آریاک سفر

نمایشگاه کار؛ پلی بین دانشجویان و مشاغل

عدم وجود بستر مناسب برای ارتباط مشاغل با دانشجویان و بحران کار برای فارغ‌التحصیلان سبب آن شده است که این نمایشگاه از سال 90 آغاز به کار و رتبه اولین نمایشگاه کار در ایران را به نام خود کند. وزارت علوم این نمایشگاه را فرصت‌های شغلی نیز می‌نامد.

دانشگاه شریف تاکنون یازده دوره نمایشگاه کار را برگزار کرده است و مهم‌ترین هدف از برگزاری را ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، ارائه فرصت‌های شغلی، معرفی و ارتقای برند کارفرمایی، فرآیند جذب و استخدام آسان، آشنایی با مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان و پی بردن به استعداد کارجویان نام می‌برد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز