آغاز به کار نمایشگاه در و‌ پنجره در تهران

دوازدهمین نمایشگاه در و پنجره از روز گذشته فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، پس از چندین ماه تعطیلی صنعت نمایشگاهی کشور، از دیروز برگزاری نمایشگاه‌های تجاری تحت شرایط و تدابیر بهداشتی از سر گرفته شد. نکته جالب نمایشگاه در و پنجره ممنوعیت ورود به نمایشگاه برای عموم مردم است. برای بازدید از این نمایشگاه تنها اهالی این صنعت و کارشناسان و متخصصان می‌توانند با در دست داشتن کارت دعوت رسمی اجازه ورود پیدا کنند.

مجری این نمایشگاه شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران است. هشت سالن نمایشگاهی میزبان شرکت‌های تولیدکننده در و پنجره ساختمانی، صنعتی و بیمارستانی و همچنین تولیدکنندگان تجهیزات ضدسرقت و آتش‌سوزی، سیستم‌های هوشمند و سیستم‌های کنترل ساختمانی و تجهیزات سبک‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها هستند.

یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها است که در کنار آن‌ها چندین کارگاه علمی، آموزشی و تخصصی نیز برپا می‌شود.

آریاک سفر

رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در و پنجره و صنایع وابسته با بیان اینکه شروع به کار دوباره نمایشگاه‌ها در تهران با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا رقم خورد، گفت: این نمایشگاه، نخستین رویداد نمایشگاهی رسمی پس از آغاز به کار مجدد نمایشگاه‌ها محسوب می‌شود.

فرهاد امینیان افزود: در نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره، شیوه نامه‌های بهداشتی در بالاترین سطح ممکن رعایت می‌شود تا نگرانی‌های مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه از لحاظ شیوع ویروس کرونا به حداقل برسد. این نمایشگاه که در فضایی بیش از ۲۱۰۰۰ مترمربع برپا شده با استقبال خوبی همراه است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در و پنجره تا ۱۵ تیرماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید متخصصان و مدعوین است.

 

انتهای پیام

 

مرتبط با : بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز