دنا پلاس و تارا اتوماتیک تاکسی شدند

درست در زمانی که زمزمه تبدیل خودروهای داخلی به تاکسی در خبرها شنیده می شود، تصاویری در فضای مجازی دست به دست شده که نشان می دهد دو خودرو دنا پلاس و تارا اتوماتیک تبدیل به تاکسی شده اند.

به گزارش کاماپرس، تبدیل این دو ماشین ایران خودرو به تاکسی در حالی انجام شده است که با تبدیل  خودرو ساینا به تاکسی مخالفت شد.

طبق گزارشی که در سایت چرخان منتشر شده است، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در رابطه با نسخه تاکسی خودروی تارا گفت که در مورد این خودرو، قراردادها نهایی شده و مقرر شده تا بزودی 1000 دستگاه از خودروی تارا وارد خطوط تاکسیرانی تهران شود.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

اما به نظر می رسد این دو خودرو برای جذب مشتری به رنگ زرد در مقابل نمایندگی قرار گرفته اند. با این وجود، تصویری از خط مونتاژ نشان می دهد که یک خودرو تارا اتوماتیک با رنگ زرد در حال آماده سازی است. به نظر شما پرچمداران ایران خودرو گزینه مناسبی برای خطوط تاکسی رانی هستند؟

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “دنا پلاس و تارا اتوماتیک تاکسی شدند

  1. حسین گفته:

    به نظر من خیلی حرکت بدی است وباعث میشودخرید فروش این ۲ ماشین به سطح پایین برسد وکسانی هم که دارند بفروشند و دنا پلاس اتومات جزو ماشین های هست که مردم دوستش دارند ولی با این حرکت محبو بیت خود را از دست میدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز