دنا پلاس توربو اتومات از مزدا 3 باکیفیت‌تر است؟

دنا پلاس توربو اتومات در آخرین ارزیابی از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در سال گذشته توانست ۵ ستاره کیفی به دست بیاورد و بالاتر از مزدا ۳ و پژو ۲۰۰۸ با ۴ ستاره کیفی بایستد.

به گزارش کاماپرس، ارزیابی کیفی خودروهای سواری در سال گذشته نشان می دهد تنها خودروی ۵ ستاره تولیدی شرکت های خودرو سازی، خودرو دنا پلاس توربو اتومات است. در این ارزیابی کیفی که هر ماه انجام می شود، دو خودری پژو ۲۰۰۸ و مزدا ۳ نتوانستند مثل ماه قبل ۵ ستاره به دست بیاورند و در اسفند ماه فقط ۴ ستاره گرفتند.

براساس گزارش ارزیابی انجام شده از خودروهای تولیدی اسفندماه خودروسازان داخلی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، در سطح قیمتی یک، خودرو تیگو ۷ سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داد.

در سطح قیمتی ۲، خودرو هایما S۷ و SWM هم توانستند چهار ستاره کیفی به دست بیاورند. خودروهای جک S۵، جکS3 ، تیگو ۵ و آریزو ۵ هم ۳ ستاره ای شدند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

در سطح قیمتی سه هم خودروMVM X33 مدیران خودرو تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌های ارزیابی کیفیت سواری‌هاست.

اما در گروه قیمتی ۴ ، دناپلاس توربو اتوماتیک با پنج ستاره کیفی در صدر است . پس از آن دناپلاس توربو (دنده‌ای)، پژو ۲۰۷ و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

در همین سطح قیمت، محصولات پژو ۲۰۶ صندوقدار و بدون صندوق آن، دنا، رانا، سورن (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، پژو پارس (ایران‌خودرو فارس، تهران، کرمانشاه، خراسان، مازندران و صنایع خودروسازی فردا)، سمند تبریز و پژو ۴۰۵ خراسان توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در سطح قیمتی چهارم به خود اختصاص دهند.

در سطح قیمتی ۵، کوییک چهار ستاره کیفی به دست آورده است. پس از آن کوییک R پارس‌خودرو، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس ،تیبا و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) و همچنین ساینا (پارس خودرو) همگی ۳ سه ستاره کیفی گرفته‌اند .

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم صنعت خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپامدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “دنا پلاس توربو اتومات از مزدا 3 باکیفیت‌تر است؟

  1. حمید بنی اعمام گفته:

    با سلام وخسته نباشیدبا توجه به موقعیت کاری اینجانب که در دفتر ساپکو مستقر در سایت فارس مشغول خدمت هستم پیشنهادی مبنی بر واگذاری خودرو بصورت اقساط کسر از حقوق به پرسنل ایران خودرو فارس را دارم چرا که طی صحبت با اپراتورهای خط تولید سایت فارس متفق القول آرزوی داشتن خودروی صفری که به طور میانگین روزانه حدود ۸۵ دستگاه اززیردست تک تک آنان جهت مونتاژ باید بگذرد تا مرحله تجاری سازی ولی این فکرداشتن خودرو صفر دغدغه روزانه پرسنل میباشد با امید مساعدت مدیر عامل محترم ایران خودرو جناب آقای مهندس مقیمی
    سالم و برقرار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز