دنا پلاس اتومات کی به متقاضیان تحویل می‌شود؟

یک مقام مسئول در شرکت ایران خودرو ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودرو دنا پلاس اتومات ، از تحویل این خودرو در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش کاماپرس، خودوهای خانواده دنا از جمله محصولات ایران خودرو به شمار می روند که با استقبال فراوان مخاطبان ایرانی مواجه شده اند و بر این اساس خودرو دنا پلاس اتومات نیز مشتریان پر و پا قرصی دارد که با ثبت نام و پیش خرید این خودرو بی صبرانه در انتظار تحویل خودرو خود به سر می برند.

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودرو ثبت نامی دنا پلاس اتوماتیک، از تحویل این خودرو به ثبت نام کنندگان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، تولید این محصول از اواسط اردیبهشت آغاز شده و تاپایان خرداد ماه به روزانه ۱۰۰ دستگاه می‌رسد.

مشخصات فنی دنا پلاس اتومات

آریاک سفر
  • از جمله مزیت‌های خودروی دنا پلاس اتومات در مقایسه با خودروی دنای معمولی می‌توان به گیربکس ۶ دنده اتوماتیک، کروز کنترل، رینگ ۱۶ آلومینیومی اشاره کرد.
  • خودروی دناپلاس اتوماتیک، مجهز به دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، ایزوفیکس، سان روف و سیستم تهویه اتوماتیک شده است.
  • یکی از تیپ‌های این خودرو دارای صندلی راننده ۸ حرکته (۶ حرکت برقی و ۲ حرکت دستی)، صندلی سرنشین جلو ۶ حرکته (۴ حرکت برقی و ۲ حرکت دستی) و سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش ۷ اینچی، پورت USB، مجهز به بلوتوث، بلندگو‌ها روی درب‌های جلو و طاقچه عقب است.
  • مصرف سوخت ترکیبی خودروی دنا پلاس اتومات ۸.۱۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و حجم باک آن ۶۰ لیتر است. ترمز‌های جلو و عقب این محصول دیسکی، ABS، EBA بوده و مجهز به ۴ کیسه هوای ایمنی شامل راننده و سرنشین و جانبی است.
  • فرمان برقی، سیستم پایش فشار باد تایر‌ها TPMS، کمربند ایمنی ۳ نقطه‌ای سرنشینان عقب، شیشه دودی شیشه درب‌های عقب و شیشه عقب، کلید‌های کنترل صوتی روی فرمان MFC، چراغ‌های LED جلو، چراغ روز، مه شکن‌های جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل، سیستم روشنایی ترک خودرو از دیگر آپشن های این خودرو است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز