دنا پلاس اتومات با ۵ ستاره کیفی همرده پژو ۲۰۰۸ شد

دنا پلاس توربو اتومات در آخرین ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل با کسب ۵ ستاره کیفی بالاترین کیفیت را به دست آورد و همرده پژو ۲۰۰۸ شد.

به گزارش کاماپرس، براساس گزارش اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در دی ماه گذشته فقط سه خودرو ۵ ستاره کیفی به دست آوردند. دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو ۲۰۰۸ و کامیون ایسوزو NMR85 خودروهای ۵ ستاره ماه گذشته هستند. پژو ۲۰۷ و خودروهای دنا پلاس و دنا پلاس توربو هم ۴ ستاره شدند.

کامیون ایسوزو ۵ ستاره شد

با کیفیت ترین خودروی سنگین دی ماه کامیونت ایسوزو NMR85 بهمن دیزل است که 5 ستاره کامل کیفی به دست آورده و بالاترین کیفیت را در میان تمام خودروهای سنگین در دیماه به خود اختصاص داده است.

این خودرو سنگین در ارزشیابی مهرماه، آبانماه و آذرماه نیز توانست 5 ستاره کامل کیفی را از آن خود کند. کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل نیز چهار ستاره کیفی به دست آورد. کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل هم سه ستاره کیفی به دست آوردند.

آریاک سفر

پژو ۲۰۷ و دناپلاس 4 ستاره گرفتند

از خانواده دنا فقط خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک شرکت ایران خودرو توانست ۵ ستاره کامل کسب کند و خودروهای دنا پلاس و دنا پلاس توربو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند. پژو 207 هم ۴ ستاره ای شد.

پژو ۲۰۶ و تیبا دو، ۳ ستاره شدند

در این ارزیابی خودروهای رانا، پژو 206SD، پژو 206 و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند .
کوییکR پارس خودرو، کوییک و تیبا 2 و تیبا 2 پلاس شرکت سایپا، ساینای کاشان و تیبای سایپا سیتروئن و همچنین ساینای پارس خودرو موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شدند.

وانت ها سه ستاره کیفی گرفتند

براساس ارزیابی های اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل سه ستاره کیفی به دست آورد.

در لیست قیمتی دو گروه خودروهای سبک و در بخش وانت نیز وانت های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم صنعت خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپاگروه بهمن
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز