دنا با 3 ستاره همرده کیفی سمند شد

لست سکند

خودرو دنا در آخرین ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل با ۳ ستاره همرده کیفی سمند شد.

به گزارش کاماپرس، بر اساس آمار اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در آذرماه گذشته فقط ۳ خودو ۵ ستاره کامل کیفی را به دست آوردند. نیومزدا 3 شرکت بهمن موتور ،پژو 2008 ایران خودرو و کامیونت ایسوزو بهمن دیزل سه خودرویی بودند که توانستند ۵ ستاره کامل کیفی را به دست بیاورند.

پیکاپ ۳ ستاره شد، نیسان یک ستاره

وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو در بخش وانت و لیست قیمتی یک، سه ستاره کیفی به دست آورد. در لیست قیمتی دو گروه خودروهای سبک و در بخش وانت نیز وانت های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن موتور، خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو و همچنین وانت نیسان ریچ زامیاد موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفته است و وانت‌های نیسان تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.

راز آسمان پایتخت

نیو مزدا ۳ و پژو ۲۰۰۸ پنج ستاره شدند

نیومزدا 3 شرکت بهمن موتور در گروه سبک بخش سواری و در لیست قیمتی یک، 5 ستاره کامل کیفی گرفت. همچنین در لیست قیمتی 2، پژو 2008 ایران خودرو/ایکاپ موفق به کسب 5 ستاره کامل کیفی شد.

در این لیست قیمتی یک خودرو تیگو7 تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت کرد. هایماS7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان و SWM G01F شرکت سیف خودرو چهار ستاره کیفی را از آن خود کرده اند.

پژو ۲۰۷ و دنا پلاس ۴ ستاره شدند

در کلاس قیمتی چهار، پژو 207 و دنا پلاس از ایران خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی گرفتند. پژو پارس، رانا، پژو 206SD، پژو 206 و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی به دست آوردند.

کوئیک R و تیبا ۲ سه ستاره گرفتند

در سطح قیمتی پنج نیز کوییکR پارس خودرو، کوییک و تیبا 2 و تیبا 2 پلاس شرکت سایپا، ساینای کاشان و تیبای سایپا سیتروئن و همچنین ساینای پارس خودرو موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شدند.

کامیونت ایسوزو با کیفیت ترین خودروی سه ماه گذشته

کامیونت ایسوزو NMR85 بهمن دیزل موفق به کسب 5 ستاره کامل کیفی شد و بالاترین کیفیت را در میان تمام خودروهای سنگین در آذرماه از آن خود کرد.
این خودرو سنگین در ارزشیابی مهرماه و آبانماه نیز توانست 5 ستاره کامل کیفی را از آن خود کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز