دلیل محبوبیت سایبان خودرو چیست؟

خرده فروشی

دغدغه همه ی افرادی که ماشین دارند جای پارک مناسب و حفاظت از خودرو در برابر اشعه ها مضر آفتاب ، تگرگ و سایر عوامل طبیعی است. با پیشرفت تکنولوژی و برطرف کردن نیاز افراد سایبان خودرو به بازار عرضه شد.

به گزارش کاماپرس، سایبان خودرو میتواند از هر نوع وسیله نقلیه ای که دارید محافظت کند و نگرانی شما راجع به خودرویتان را از بین خواهد برد. همچنین دیگر دغدغه جای پارک نداشتن برای خودرو را نخواهید داشت. اگر یادتان باشد پدربزرگمان برای حفاظت از خودروی خود از روکش های پارچه ای استفاده می کردند ولی هیچوقت مثل یک محافظ عمل نمیکرد در زمان بارش باران ماشین کامل خیس میشد وقتی آفتاب میتابید سقف خودرو کامل داغ بود یعنی هیچ تاثیری نداشت.
در این مطلب قصد داریم به چند نمونه از نکات متداولی که هنگام خرید سایبان ماشین در ذهن شما نقش می بندد پاسخ دهیم:
1) قیمت و هزینه خرید سایبان پارکینگ برای خودرو با پوشش upvc چقدر است؟
در هر پروژه بسته به ابعاد (طول و عرض سایبان)، نوع و طراحی سایبان خودرو، مکان اجرا پروژه، نوع زیر سازی (ضخامت اسکلت پروفیل فلزی)، نوع پایه های مصرفی(لیزری شده یا ساده) متغیر می باشد. با توجه به نواسانات بازار جهت اطلاع از قیمت وکسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش شرکت بزرگمهر به شماره تماس:05138708031در ارتباط باشید.
2)ابعاد و مساحت استاندارد سایبان پارکینگ خودرو با پوشش upvc چقدر است؟
در ضوابط و الزامات شهرداری در طراحی سطح جایگاه پارک خودرو حداقل ابعاد استاندارد 5*5/2 که مجموع متراژ آن 5/12 متر مربع به منظور سایه انداز در خودرو در نظر گرفته شده است و همچنین در طراحی سقف پارکینگ برای اتومبیل های گروهی (دو خودرو به بالا) به ازای هر خودرو 6*5/2 که مجموع متراژ آن 15 متر مربع می باشد و چنانچه سایبان برای پارک خودرو در منزل شخصی، آپارتمان و… باشد برای ایجاد سایه انداز بهتر حداقل ابعاد استاندارد 3*5 ویا 6*3 که مجموع متراژ آن 15 و 18 متر مربع است می توان در نظر گرفت. البته محل و مشخصات و شرایط اقلیمی هر منطقه می تواند باعث تغییر در ابعاد فوق گردد.
3)منظور از سایبان پارکینگ خودرو پیچ و مهره ای چیست؟
سایبان های پیچ و مهره ای به گونه ای هستند که تمام اجزای آن در کارخانه بزرگمهر توسط افراد ماهر تولید شده و دارای پوشش رنگ کوره ای الکترو استاتیک بوده و تمامی قسمت ها توسط واحد کنترل کیفیت تایید وبه همراه بسته بندی به صوت پک به همراه فیلم آموزش نصب به محل ارسال می گردد. ونصب آن بدون مزاحمت و تخریب کاری در محل در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. تمام قطعات این سایبان ماشین از قبل آماده سازی شده و نیاز به هیچ گونه برش کاری و جوشکاری در محل ندارد. همچنین به خاطر کیفیت بالای ساخت دارای عمر مفید طولانی بوده و می توان آن را چندین بار باز و در محل جدیدی نصب کرد.

4)آیا سایبان پیچ و مهره ای پارکینگ خودرو را می توان به محل دیگر انتقال داد؟
ایسنا در گزارشی در پاسخ به این سوال تصریح کرد: سایبان پیچ و مهره ای بزرگمهر به دلیل اینکه برای نصب آن نیازی به فنداسیون و صفحه گذاری نمی باشد. امکان حمل و نصب مجدد سایبان وجود دارد به طوری که پوشش و پایه های فلزی پارکینگ خودرو از محل قبلی دمونتاژ، منتقل و در محل جدید مجدد مونتاژ و نصب می گردد.

بزرگمهر طراح و تولید کننده انواع سایبان ماشین با انواع پوشش ها اعم از upvc، پلی کربنات، کامپوزیت و همچنین طراحی و تولید انواع نورگیر پنجره بارانگیر پوشش استخر به صورت ریلی و ساده، انواع سایبان های پیش ساخته خانگی، سایبان تراس و حیاط و…. می باشد.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بزرگمهر
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز