دلار 90 تومان گران شد / رشد خزنده دلار در کانال 29 هزار تومانی

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز چهارشنبه 9 مهرماه 1399 با رشد 90 تومانی در نیمه اول کانال 29 هزار تومانی مواجه شد و به نرخ 29 هزار و 390 تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، معامله کنندگان بازار غیررسمی ارز امروز فرصت داشتند قبل از گشایش بازار و باخبر شدن از قیمت ارز در صرافی های دوبی، استانبول و دیگر مراکز تاثیرگذار بر ارز داخلی و همچنین با خبر شدن از قیمت امروز صرافی ملی، بحث های مطرح شده در اولین مناظره دو نامزد انتخابات آمریکا را بشنوند و ارزیابی جدیدی از سنگین بودن کفه به نفع ترامپ یا بایدن به دست آورند.

بایدن و بورس سرعت رشد نرخ دلار را گرفتند

شاید بهتر ظاهر شدن بایدن در این مناظره موجب کند شدن رشد قیمت دلار شد و شاید اخباری که از مثبت شدن شاخص بورس رسید دلار را از پیشروی سریع در کانال 29 هزار تومانی بازداشت اما به هر حال قیمت اسکناس آمریکایی امروز چندان گران تر از دیروز نشد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز چهارشنبه 9 مهرماه به ۲۹,۳۹۰ (بیست و نه هزار و سیصد و نود) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

یورو امروز با افزایش ۰.۰۵ درصدی، از ۳۴,۳۸۶ (سی و چهار هزار و سیصد و هشتاد و شش ) تومان به ۳۴,۴۰۴ (سی و چهار هزار و چهارصد و چهار ) تومان رسید.در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۴۳ تومان کاهش، ۳۷,۷۱۲ (سی و هفت هزار و هفتصد و دوازده ) تومان نرخ گذاری شد.

درهم امارات (حواله) امروز با افزایش ۰.۳۷ درصدی، از ۸,۰۲۰ (هشت هزار و بیست ) تومان به ۸,۰۵۰ (هشت هزار و پنجاه) تومان رسید.در بازار امروز لیر ترکیه نسبت به روز قبل ، با ۲۰ تومان افزایش، ۳,۷۹۳ (سه هزار و هفتصد و نود و سه ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز