دلار 540 تومان گران شد/ مرز 30 هزار تومان هدف جدید ارز سرکش

بر اساس گزارش رسانه ها، در معاملات امروز دوشنبه 7 مهرماه بازار غیررسمی ارز، قیمت دلار 540 تومان دیگر افزایش یافته و خود را به مرز 30 هزار تومان نزدیک تر کرده است.

به گزارش کاماپرس، دلار امروز فاصله قیمت خود را با مرز 30 هزارتومان کمتر کرد و اکنون این ارز تنها 500 قدم دیگر تا شکستن کانال تاریخی 30 هزار تومانی فاصله دارد. با تب و تابی که امروز در بازار ارز دیده می شود این فاصله می تواند در دقایق کوتاهی طی شود و دلار امروز مرز 30 هزار تومانی را درنوردد اما این سکه سوی دیگری هم دارد و آن این که معامله گران از ریزش اسکناس آمریکایی در مرز 30 هزار تومان بترسند و شروع به فروش دلارهای خود کنند.در این صورت بازگشت و حتی ریزش شدید دلار چندان غیرمترقبه نخواهد بود.

افرادی که به ریزش دلار  در مرز 30 هزار تومان باور دارند، معتقدند این ارز کشش افزایش بیشتر قیمت را ندارد و با توجه به این که موج روانی و سیاسی قدرتمند دیگری نمی تواند از سوی آمریکا علیه ایران به راه انداخته شود، این مرز نقطه پایان اوج گیری دلار خواهد بود.

جزئیات افزایش قیمت ارز در بازار آزاد

آریاک سفر

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز با 540 تومان افزایش به ۲۹,۵۰۰ (بیست و نه هزار و پانصد ) تومان رسیده است که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۸۳ درصدی را نشان می دهد. یورو امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۳۳,۷۰۳ (سی و سه هزار و هفتصد و سه ) تومان قیمت خورد. درهم امارات (حواله) با افزایش ۱.۹۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸,۰۹۰ (هشت هزار و نود ) تومان معامله شد و لیر ترکیه نیز امروز به ۳,۸۴۱ (سه هزار و هشتصد و چهل و یک ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۸ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز