دلار 350 تومان گران شد/ دوپینگ دلار با تعطیلی کرونایی

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز اول آذرماه 1399 در بازار غیررسمی ارز با افزایش 350 تومانی مواجه شد و از کانال 25 هزار تومان به کانال 26 هزار تومان صعود کرد.

به گزارش کاماپرس، دلار طی هفته گذشته اغلب شیب نزولی داشت و نهایتا هفته را در کانال 25 هزار تومانی به پایان برد اما این هفته در حالی که انتظار می رفت با قطعی شدن پیروزی بایدن و شکست اغلب پرونده های حقوقی ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات آمریکا، دلار با سرعت بیشتری سقوط کند در اولین روز هفته شاهد گران شدن دلار بودیم.

معامله گران بازار معتقدند این گرانی را واسطه ها و دلالانی ایجاد کردند که از تعطیلات کرونایی بسیاری از اصناف و شرکت ها برای قیمت سازی سوء استفاده کرده اند ولی تقاضا برای ارز در بازار رشد خاصی نداشته است.

گرانی همزمان دلار در بازار آزاد و بازار متشکل ارزی

بنا به گزارش دنیای اقتصاد قیمت دلار در بازار آزاد امروز شنبه  به ۲۶,۲۰۰ (بیست و شش هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۳۳ درصدی داشته است.

آریاک سفر

ضمنا دلار در بازار متشکل ارزی نیز امروز با افزایش ۲.۰۵ درصدی، از ۲۴,۷۳۹ (بیست و چهار هزار و هفتصد و سی و نه ) تومان به ۲۵,۲۵۷ (بیست و پنج هزار و دویست و پنجاه و هفت ) تومان رسید.

در مقابل یورو امروز کاهشی بود و در بازار امروز یورو در بازار آزاد نسبت به روز قبل ، با ۱۵ تومان کاهش، ۳۰,۶۵۸ (سی هزار و ششصد و پنجاه و هشت) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز