دلار 350 تومان ارزان شد

لست سکند

قیمت دلار امروز 350 تومان ارزان شد و در نیمه کانال 26 هزارتومانی قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار امروز در شیب سقوط افتاد و 350 تومان عقب نشست. به اعتقاد فعالان بازار کاهش قیمت دلار به دلیل افزایش عرضه از سوی دلالان به دلیل ترس از افت قیمت و همچنین سیاست های ارزی بانک مرکزی است که عرضه دلار را در سامانه نیما افزایش داده است.

بر این اسا قیمت دلار امروز شنبه 29 شهریورماه 1399 به ۲۶,۵۰۰ (بیست و شش هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش – روز پنجشنبه گذشته –  کاهش ۱.۳۳ درصدی داشته است. همچنین درهم امارات (حواله) نیز که یکی از سیگنال دهندگان به نرخ دلار در بازار غیررسمی کشور به شمار می رود با کاهش ۰.۵۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۷,۳۲۰ (هفت هزار و سیصد و بیست ) تومان معامله شد.

یورو امروز با کاهش ۰.۳۱ درصدی، از ۳۱,۸۷۰ (سی و یک هزار و هشتصد و هفتاد ) تومان به ۳۱,۷۷۴ (سی و یک هزار و هفتصد و هفتاد و چهار ) تومان رسید.

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰ تومان کاهش، ۳۴,۶۶۰ (سی و چهار هزار و ششصد و شصت ) تومان نرخ گذاری شد.

راز آسمان پایتخت

لیر ترکیه، امروز به ۳,۵۴۱ (سه هزار و پانصد و چهل و یک ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۱۲ درصدی داشته است.

دلار کانادا امروز با کاهش ۰.۲۲ درصدی، از ۲۰,۳۷۶ (بیست هزار و سیصد و هفتاد و شش ) تومان به ۲۰,۳۳۰ (بیست هزار و سیصد و سی ) تومان رسید.

بازارساز قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی را امروز ۲۶,۳۵۰(بیست و شش هزار و سیصد و پنجاه تومان) اعلام کرد که نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 31,100(سی و یک هزار و صد تومان) و قیمت فروش یورو 31,200(سی و یک هزار و دویست تومان) است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “دلار 350 تومان ارزان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز