دلار 150 تومان ارزان شد/ استقبال سرد دلالان ارز از پیروزی بایدن

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز سه شنبه 25 آذرماه 1399 با کاهش 150 تومانی مواجه شده است.

به گزارش کاماپرس، امروز با قطعی شدن پیروزی بایدن که حتی تبریک پوتین را به او به دنبال داشت می توانست سه شنبه سیاه دلالان در بازار سیاه ارز تبدیل شود اما دلار در چنین روز مهمی فقط 150 تومان ارزان شد.

آیا دست نامرئی بازارساز اراده ای برای کاهش نرخ ارز ندارد؟ نوسان گیران بازار ارز با نوسان های کم دامنه فعلی نیز خوشنود هستند و این موضوع که انتظار برای کاهش نرخ دلار به کانال های زیر 25 هزار تومان طولانی شده نیز به آنها کمک می کند، تنور بازار را همچنان برای نوسان گیر داغ نگه دارند.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز سه شنبه 25 آذرماه  به ۲۵,۷۰۰ (بیست و پنج هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۹ درصدی داشته است.

جالب این که دلار در بازار متشکل امروز برعکس اغلب روزهای گذشته افزایشی بود و  با افزایش ۰.۱۸ درصدی، از ۲۵,۳۳۵ (بیست و پنج هزار و سیصد و سی و پنج ) تومان به ۲۵,۳۸۳ (بیست و پنج هزار و سیصد و هشتاد و سه ) تومان رسید. شایان ذکر است قیمت یورو هم در بازار آزاد امروز با کاهش ۰.۰۵ درصدی، از ۳۱,۴۳۶ (سی و یک هزار و چهارصد و سی و شش ) تومان به ۳۱,۴۲۳ (سی و یک هزار و چهارصد و بیست و سه ) تومان رسید.

آریاک سفر

و نهایتا این که در بازار امروز نرخ درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۳۱ تومان افزایش، ۷,۱۷۰ (هفت هزار و یکصد و هفتاد ) تومان نرخ گذاری شد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز