دلار به کانال 18 هزار تومان رفت

نرخ دلار امروز رکورد دیگری خلق کرد و برای اولین بار بعد از شهریور 97 وارد کانال 18 هزار تومان شد.

به گزارش کاماپرس، زمزمه های دلار 18 هزار تومانی از حوالی ظهر امروز در میان واسطه های بازار آزاد ارز شنیده می شد و سرانجام معاملات دلار این بازار از ظهر وارد کانال 18 هزار تومان شد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد امروز قیمت دلار در بازار تهران، به 18,000 (هجده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 1 درصدی داشته است.

حواله درهم امارات یکی از پارامترهای مهم موثر بر بازار ارز کشور نیز امروز در بازار دوبی مانند روز قبل با رشد قیمت همراه بود. حواله امارات در بازار دوبی که روز قبل تا ۴,۹۹۰ (چهار هزار و نهصد و نود ) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۰ ژوئن ۲۰۲۰ – با رشد ۰.۸۹ درصدی به ۵,۰۳۵ (پنج هزار و سی و پنج ) تومان رسید

نرخ ارز در صرافی ملی هم گران تر شد

آریاک سفر

دلار‌هرات در بازار امروز تهران، به ۱۷,۸۵۰ (هفده هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به ۹ روز پیش، افزایش ۱.۴ درصدی داشته است.

براساس نرخ‌های اعلام شده قیمت دلار امروز در صرافی ملی نیز افزایشی بود و قیمت خرید دلار آمریکا 17,100(هفده هزار و صد تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 17,200(هفده هزار و دویست تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 18,750(هجده هزار و هفتصد و پنجاه تومان) و قیمت فروش یورو 18,850(هجده هزار و هشتصد و پنجاه تومان) است.

شایان ذکر است طی یک سال و نیم اخیر بانک مرکزی با پیگیری سیاست دخالت در بازار ارز و شناور سازی قیمت صرافی ملی سعی در کنترل نوسانات ایرن بازار داشته و به نظر می رسد با وجود افزایش قیمت دو روز اخیر در بازار ، نقش بانک مرکزی به عنوان بازارساز در بازگرداندن آرامش به بازار ارز همچنان پررنگ خواهد بود و ماندنی شدن دلار در کانال 18 هزار تومانی بیش از هر متغیر دیگر وابسته به سیاست های بانک مرکزی خواهد بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “دلار به کانال 18 هزار تومان رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز