دلار وارد کانال ۲۸ هزار تومانی خواهد شد؟

لست سکند

امروز صبح دلار با ۷ تومان افزایش فعالیت خود را آغاز کرد و رشد خود را تا ۲۷ هزار و ۶۹۱ تومان نیز ادامه داد؛ اما حالا قیمت دلار در بازار امروز به قیمت ۲۷ هزار و ۶۶۳ تومان رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان معتقدند امروز دلار برای شکست مقاومت ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومانی خود تلاش خواهد کرد و در صورتی که بتواند این مرز را پشت سر بگذارد، احتمال اینکه بتواند وارد کانال ۲۸ هزار تومانی شود، افزایش خواهد یافت. البته فعالان بر این باورند که پیش نیاز عبور دلار از این سطح مقاومتی، صعود درهم به بالای محدوده ۷ هزار و ۶۰۰ تومانی است.

راز آسمان پایتخت

با گذر دلار از محدود ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومانی، معامله گران اعلام کردند که تمایل برای خرید ارز در بازار رشد کرده است و اگر خبری از کاهش قیمت به بازار نرسد، امروز دلار محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومانی را پشت سر می‌گذارد.

البته دیدگاه دیگری هم در بازار مطرح شده که امروز با بالا رفتن عرضه بازارساز، معامله گران عقب نشینی خواهند کرد و قیمت دلار به سطح ۲۷  هزار و ۵۰۰ تومانی باز خواهد گشت. در واقع دلار با شکست مقاومت ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومانی وارد بازه نوسانی جدیدی شده است که نتیجه‌اش همچنان مشخص نیست؛ بازار باید منتظر شروع هفته جدید و آغاز خرید و فروش‌های تازه معامله گران ارزی بماند.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز