دلار همچنان در مرز 35 هزار تومانی معامله می‌شود/ قیمت روز دلار 5 آذر 1401

ثبات نسبی بر بازار ارز از دو روز پیش حاکم شده و این شرایط همچنان ادامه دارد. قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به پنج شنبه هیچ تغییری نداشت و در همان محدوده 35 هزار تومانی معامله شد. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با دو روز گذشته 63 تومان بیشتر شد و به مرز 32 هزار و 913 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بررسی بازار ارز و روند معاملات دلار نشان می‌دهد که به تدریج حجم معاملات ارزی از روزهای پایانی آبان ماه کم شده است. نوسان نرخ دلار در روزهای پایانی ماه گذشته، در محدوده 34 هزار و 500 تومان تا 35 هزار و 300 تومان بود و طی یک هفته اخیر قیمت دلار از مرز 36 هزار تومانی عبور نکرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی این موضوع را به حضور و کنترل شدید بازارساز ربط‌ می‌دهند. گروهی دیگر بر این باورند که معامله گران گوش به زنگ اخباری پیرامون واکنش سازمان ملل به وضعیت ایران و مسائل این چنینی هستند. در هر حال، این موضوع باعث شده تا نرخ دلار مرز 35 هزار تومانی را ترک نکند و همچنان در این قیمت خرید و فروش شود.

آریاک سفر

مرز قیمتی مهم برای طرف‌‌های افزایشی‌ دلار

از دیدگاه تحلیلگران فنی، در صورتی قیمت دلار رشد پیدا خواهد کرد که از مرز 35 هزار و 200 تومانی عبور کند. اگر نرخ دلار به این محدوده قیمتی برسد، خریداران بیشتری در بازار حضور پیدا خواهند کرد.

امروز قیمت پوند و یورو مسیر کاهشی را طی کرد. نرخ پوند نسبت به دو روز قبل 35 تومان کم شد و در محدوده 42 هزار و 350 تومانی قرار گرفت. قیمت یورو در مقایسه با پنج شنبه افت 0.04 درصدی پیدا کرد و به مرز 36 هزار و 407 تومانی رسید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز