دلار در کانال 25 هزار تومان اندکی گران شد/تلاش ناکام دلالان برای شکست مرز 26 هزار تومانی

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز امروز پنجشنبه 29 آبان ماه 1399 با 100 تومان افزایش به 25 هزار و 800 تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، امروز در آخرین روز هفته معاملاتی بازار ارز در آبان ماه ، تلاش دلالان برای بازگرداندن دلار به کانال 26 هزار تومانی نتیجه بخش نبود و دلار همچنان در کانال 25 هزار تومانی باقی ماند اگرچه در این کانال یک گام بالا رفت و 100 تومان گران شد.

اخباری که به افزایشی شدن نرخ دلار کمک کند در امروز منتشر نشده است و ترامپ نیز توئیت های جنجالی که در آنها مدعی پیروزی در انتخابات میشد را فعلا متوقف کرده است!

احتمال آن وجود دارد که با توجه به این که فردا جمعه بازار ارز تعطیل است و معاملات به کمترین حد می رسد قیمت اندکی در این روز نوسان کند اما به نظر می رسد دلار با همین قیمت 25 هزار و 800 تومانی این هفته را به پایان برساند و وارد آذرماه شود.

دلار در بازار متشکل هم گران تر شد

آریاک سفر

چنان که پیشتر ذکر شد بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵,۸۰۰ (بیست و پنج هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

جالب این که دلار در بازار متشکل ارزی امروز برخلاف روزهای گذشته روند افزایش به خود گرفته و با افزایش ۱.۲ درصدی، از ۲۴,۸۱۱ (بیست و چهار هزار و هشتصد و یازده ) تومان به ۲۵,۱۱۳ (بیست و پنج هزار و یکصد و سیزده ) تومان رسید.

در مقابل نرخ یورو امروز تنزل کرد و در بازار آزاد امروز ارز واحد اتحادیه اروپا  با کاهش ۰.۱۲ درصدی، از ۳۰,۴۹۳ (سی هزار و چهارصد و نود و سه ) تومان به ۳۰,۴۵۷ (سی هزار و چهارصد و پنجاه و هفت ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز