دلار یک کانال دیگر سقوط کرد؛ شکست مرز 20 هزار تومان بعد از 5 ماه

لست سکند

معامله گران بازار ارز امروز با موج جدیدی از کاهش قیمت دلار مواجه اند به نحوی که تا زمان تنظیم این خبر قیمت اسکناس آمریکایی در بازار غیر رسمی به 21 هزار و 500 تومان رسیده و احتمال کاهش بیشتر نیز در ساعات عصرگاهی وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، خوش بینی به مذاکرات وین ، کاهش انتظارات تورمی یا آزاد شدن منابع ارزی در کشورهای دیگر یا هر دلیل دیگری که متصور باشید امروز در بازار ارز موج تازه ای از کاهش قیمت دلار ایجاد کرده است.

قیمت دلار از ساعت گشایش بازار ارز بیش از 200 تومان افت کرده و این افت به دلیل آن که نرخ اسکناس آمریکایی را به مرز کانال مهم 20 هزار تومان نزدیک می کند، می تواند امواج کاهشی تازه ای در بازار ایجاد کند.

تا لحظه تنظیم این خبر – ساعت 13 روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه – دلار به نیمه کانال 21 هزار تومان رسیده و وضعیت نیز به گونه ای است که تقاضای خرید در بازار به چشم نمی خورد و شاید تا غروب امروز شاهد شکست مقاومت کانال 20 هزار دلاری باشیم.

این نکته ناگفته نماند که درهم امارات تا این لحظه با کاهش دلار همراهی نکرده و واسطه ها به بازگشت دلار به کانال 22 هزار تومان امیدوار نگه داشته است.

راز آسمان پایتخت

آخرین قیمت های بازار امروز حاکی از آن است که نرخ درهم امارات (حواله) نسبت به ۲ روز پیش، با ۵ تومان افزایش، ۶,۰۸۵ (شش هزار و هشتاد و پنج ) تومان نرخ گذاری شده است.

شایان ذکر است به باور تحلیل گران چنانچخ  دلار زیر محدوده ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومانی تثبیت شود، احتمال ریزش قیمت این ارز به کانال ۲۰ هزار تومانی وجود خواهد داشت.

اخبار مهم و پربازدید امروز:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز