دلار به مدار ارزانی برگشت

قیمت دلار امروز چهارشنبه بعد از دو روز افزایش ، به مدار نزولی برگشت و ارز آمریکایی 180 تومان از ارزش خود را از دست داد.

به گزارش کاماپرس، بازگشت دلار به روند کاهشی یک روز مانده به عید فطر و تعطیلی دو روزه – هنوز تا لحظه این خبر فردا پنجشنبه از سوی مراجع رسمی به عنوان عید فطر اعلام نشده – می تواند مقدمه ای برای سقوط بیشتر این ارز باشد.

اگر تنش خاصی در مسائل سیاسی اتفاق نیفتد می توان امیدوار بود که دلار باز هم به کانال های پایئن‌تر سقوط کند و در پیش بودن تعطیلات هم به این روند دامن خواهد زد.

شایعه ای که فعلا در بازار ارز جولان می دهد افزایش عرضه دلار توسط بانک مرکزی در بازار است. فعالان بازار معتقدند دولت به بانک مرکزی دستور داده با تزریق دلار قیمت ها را در بازار آزاد کاهشی کند و دولت به اداره بازار ارز تاثیر مثبت مذاکرات وین در کاهش نرخ دلار را به رقبای سیاسی گوشزد کند.

چه این شایعه را جدی بگیریم و چه آن را تنها یک شایعه بدانیم بازار ارز فعلا با تنش و سیگنال افزایشی خاصی مواجه نیست و پایان هفته آرامی برای دلار پیش بینی می شود.

آریاک سفر

جزئیات کاهش قیمت دلار و سکه و طلا

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۲,۳۴۰ (بیست و دو هزار و سیصد و چهل ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۸۱ درصدی داشته است.

نرخ سکه امامی به 9,945,000 (نه میلیون و نهصد و چهل و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۱ درصدی داشته است.

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۱۷ درصدی، از ۹۸۵,۶۰۰ (نهصد و هشتاد و پنج هزار و ششصد ) تومان به ۹۸۴,۰۰۰ (نهصد و هشتاد و چهار هزار) تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز