اتهام 100 میلیاردی یک نماینده مجلس به وزیر جوان ارتباطات

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که وزیر ارتباطات در موضوع تلگرام به بهانه صرفه جویی دست در جیب مردم کرده است، گفت: مبلغی که ایشان تحت عنوان صرفه جویی از آن یاد می کند به گفته خودش 100 میلیارد تومان است.

به گزارش کاماپرس، عباس مقتدایی در پاسخ به پرسشی درباره دلیل احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به کمیسیون امنیت ملی و سخنانی که با وی مطرح شده است گفت: آن موضوعی که در کمیسیون امنیت ملی مطرح شد وقتی وزیر محترم ارتباطات به کمیسیون آمد این بود که به ایشان گفتیم سی دی ان های تلگرام در داخل کشور مستقر بوده است به چه دلیل شما بدون اطلاع به مردم بر مبنای ترافیک خارجی از مردم پول گرفتید؟

وی تصریح کرد: این کار مثل آن است که بدون اطلاع مردم پول آب و برق را گران تر با آنها حساب کنید. مقتدایی افزود: آقای وزیر در کمیسیون اظهار کردند که حدود 100 میلیارد تومان از این محل صرفه جویی کردیم و این درحالیست که – به اعتقاد ما – شما دستتان را در جیب مردم کرده اید و می گوئید صرفه جویی کردیم؛ که این حرف معنایی ندارد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با طرح این پرسش که با فرض صرفه جویی 100 میلیاردی ، اضافه دریافت هایی که از مردم انجام شده هم شفاف نیست که مبلغ آن بسیار فراتر از این رقم ها است.

وی توضیح داد: هر کاربر تلگرام – در مقطعی که تلگرام فیلتر نبود – بر اساس اعتماد به وزارت ارتباطات و وزیر این وزارتخانه تصور کرده اند که باید این پول را پرداخت کنند ولی شما پول بیشتری گرفتید در حالی که باید پول کمتری می گرفتید.

آریاک سفر

بنا به گزارش نود اقتصادی، مقتدایی تصریح کرد : به آقای وزیر ارتباطات گفتم درباره ریال به ریال این پول ها حساسیت وجود دارد و مردم از من به عنوان نماینده خود مطالبه کرده اند که این پول را از شما پس بگیرم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که وزیر ارتباطات حاضر به بازگرداندن این پول به مردم نیست من این موضوع را در صحن علنی مجلس می آورم تا ایشان در حضور نمایندگان پاسخگو باشند.

شایان ذکر است؛ وزارت ارتباطات هنوز نسبت به ادعای این نماینده مجلس واکنشی نشان نداده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : محمدجواد آذری جهرمی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “اتهام 100 میلیاردی یک نماینده مجلس به وزیر جوان ارتباطات

  1. رضوان شیرالی گفته:

    احتمال داره به دلیل اینکه آذری جهرمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده است، اصولگراها از هر فرصتی برای تخریب او استفاده کنند. بازی با این اتهام 100 میلیون تومانی شروع شده است.

  2. minax گفته:

    مسئله دیگر کیفیت شبکه داخلیست که افتضاح و در شان کشور ایران نیست واقعا انگار این شبکه نیامده قدیمی و پوسیده شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز