دستاوردهای همکاران سیستم در مجمع عمومی سال 1399 اعلام شد

همکاران سیستم همزمان با شیوع کرونا مبنای کار خود را مراقبت از سلامتی کارکنان و پایداری کسب و کار شرکت و مشتریان قرار داد. به علاوه که این مجموعه در بخش‌هایی مانند استقرار، هزینه‌ها را هم کاهش داده تا در این شرایط با مشتریان خود همراهی کند. همکاران سیستم در حال حاضر با استفاده از ظرفیت دورکاری با برنامه نویسان متخصص در سراسر کشور همکاری دارد.

به گزارش کاماپرس، همکاران سیستم با وجود دشواری‌های سال گذشته توانسته شرایط مناسبی را ایجاد کند. در مجمع عمومی سال 1399 این شرکت، فرید فولادی، مدیر عامل همکاران سیستم، اعلام کرد که این مجموعه در سال 1399 هزار مشتری جدید جذب کرده که نسبت به سال 1398 تعداد مشتریان جدید این مجموعه 64 درصد رشد داشت. همچنین در سال ذکر شده درآمد همکاران سیستم از محل فروش راهکاران ابری 4/5 برابر نسبت به سال 1398 رشد پیدا کرد. به علاوه که 63 پروژه مهم هم در سازمان‌ها و صنایع کلیدی توسط این شرکت به اجرا درآمد.

از دیگر دستاوردهای مهم این مجموعه در سال 1399 به روز کردن تکنولوژی محصولات همکاران سیستم بود. این شرکت معماری جدیدی به نام «فانوس» را بر اساس تکنولوژی‌های روز دنیا برای رابط کاربری محصولاتش طراحی کرده و در سال 1400 نیز قصد توسعه این معماری و زیر ساخت دارد.

بنا به گفته فرید فولادی انتظارات بر رشد 21 درصدی رایانش ابری در سال آینده است که این عدد برای اس‌.اس‌.آ به 18/5 و برای زیرساخت به عنوان خدمت یا آی‌.آ.آ.اس به میزان 30 درصد پیش بینی شده است.

آریاک سفر

این مجموعه در سال گذشته توسعه خوبی در محصولات راهکاران انجام داد. راهکاران سیستم سال 1399 بیشتر تمرکز خود را بر خرده فروشی و جذب مشتریان این صنعت گذاشت. همچنین این شرکت در صنعت سیمان و سیستم‌های حوزه مدیریت تولید، راهکار محصولی خود را کامل کرده، به علاوه عرضه موفقیت آمیزی از راهکاران بخش عمومی خودش در چندین مجموعه را به ثبت رساند.

برخی برنامه‌های همکاران سیستم برای سال 1400

این مجموعه برای سال 1400 برنامه نوآوری در محصولات براساس فناوری‌های روز دنیا، تحقیق و توسعه به ویژه در زمینه هوشمند سازی راهکارهای سازمانی، در اختیار داشتن زیر ساخت‌های سخت افزاری مناسب و توسعه منابع انسانی را در نظر دارد.

در جریان مجمع سال 1399، مدیر عامل همکاران سیستم از راه اندازی و استفاده از سرویس دسکتاپ مجازی و همچنین سرمایه گذاری برای ایجاد یک دیتا سنتر پیشرفته خبر داد.

همکاران سیستم از سال 1366 با سرمایه اولیه 120 هزار تومانی و با مکانیزه کردن فرآیندهای سازمانی، عرضه نرم افزارهای کاربردی، استفاده از کامپیوتر و نرم افزار در کسب و کارهای ایرانی فعالیت خود را آغاز کرد. امروزه این مجموعه یکی از شرکت‌های بزرگ نرم افزاری کشور بوده که دارای هزار و 500 نیروی کار، بیشتر از 2 میلیون کاربر و 73 هزار مشتری برای نرم‌افزارهایش است.

مرتبط با : همکاران سیستم
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز