در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران چه گذشت؟

نمایشگاه خودرو تهران امسال بعد از 3 سال وقفه، از 27 تا 30 اردیبهشت پذیرای علاقمندان حوزه خودرو بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی نمایشگاه خودرو تهران، روزهای پایانی هفته گذشته، نمایشگاه شهر آفتاب میزبان شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور بود که در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از آخرین محصولات خود رونمایی کردند.

با وجودی که شرکت‌هایی مانند خودروسازی سایپا و برخی خودروسازان خصوصی مثل کیان موتور و کرمان موتور در این نمایشگاه شرکت نکردند، اما علاقمندان صنعت خودرو امسال توانستند از غرفه‌های خودروسازان بزرگی مانند: ایران خودرو، آرین موتور، بهمن موتور و بسیاری از تولیدکنندگان خودروهای سنگین بازدید کنند.

آریاک سفر

این نمایشگاه که از سه‌شنبه هفته گذشته تا دیروز، جمعه، از ساعت 11 تا 18 برگزار می‌شد و بازدید از آن برای عموم آزاد و رایگان بود، از بخش‌های مختلفی تشکیل شده بود. در این نمایشگاه دو سالن اصلی برای استقرار غرفه‌های تولیدکنندگان داخلی خودرو اختصاص یافته بود و در کنارش محوطه‌ای برای تست درایو ماشین‌های سنگین در نظر گرفته شده بود.

اما محوطه دیگری هم برای نمایش خودروها و موتورسیکلت‌های خاص فراهم شده بود که توجه زیادی به خود جلب کرد؛ در این بخش ماشین‌های اسپرت، کلاسیک، کمپر، خودروهای دست ساز و موتورسیکلت‌های اسپرت به نمایش گذاشته شد که در این میان کادیلاک فلیتوود، کرایسلر نیویورکر، دوکاتی دیاول و رنجروور از جمله جالب‌ترین آیتم‌های آن محسوب می‌شد.

انتهای خبر

مرتبط با : آرین پارس موتورارس خودرو دیزلایران خودروایساکوشایان دیزلفردا موتورزمکث موتورویرا دیزل
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز